Drik Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 ÅTNAMN:Test ARTIST/GRUPP: E:mortal Project GENRE: Trance LÅTLÄNGD:2:09 KOMPOSITÖR: PRODUCENT:Fredrik Johansson EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: Mp3 192 STORLEK: 2 mb STATUS:Test Jag lyssnade på en mix med massa fluff fluff trance o blev lite inspirerad av detta.. Vad jag undrar dock är om det kanske blev lite FÖR glatt? Vad tycker ni om idén? För glatt eller ska man köra på med detta? LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Drik Postat 21 mars 2006 Trådstartare Postat 21 mars 2006 Haha! 🙂 Kanske skulle blanda lite mer mörka partier med ljusa o få lite mer filmkänsla 🙂
Valdez Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Tycker att du gott o väl kan köra på...det låter mycket bra! Du har harmisar i låten som du kan bygga vidare på oxå...i både ledsen o glad stil/ känsla!...så kör på!
ThomasJ Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 jag skulle vilja ha det så att det först är mörkare, sedan kommer det glada, som vanligt mao. Men fluff fluff skall ju vara fluffigt:P
Dj_Sound Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Låter najs 😠 . Bygg vidare och se över ditt ljudval lite 🙂. Blir lite långtråkig försök fixa det ochså så blir det kanon. 😠
Pluffo Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Får jag göra en remix på den här? Nämen allvarligt talat...Det lät snyggt...Den sista ackordet i frasen är lite knepigt men det behövs lite knepighet i dagens slentriana musik...Fortsätt på den här. Mecka vidare. Kasta in ännu mer goa ljud så ska du se att det blir kanon.
AndyPandy Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 För glatt, helt klart! Och dessutom låter det Absolute Trance om låten.
Danabacken Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag gillade den skarpt! Varför får det inte vara glatt? 😛 //Bump-dana
trancer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag gillar detta glada eurotrance/club/melodiskt stuket hårt 😳 Klart du ska göra klart den mannen! puss /Perrra
Linus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Ahhh! Anthemtrance 😠 Jag vill ha äkta stråkar i introt!!
kallemio Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 tycker det är en fin vacker melodi, all trance måste inte vara melankoliskt ödesmättad. Eftersom det bara är en test så ska jag inte lägga mig i prodden så mkt, men jag tycker att du skulle kunna ha ett lite tuffare sound på allt. Nu blir det lätt absolute trance som skrevs tidigare! Men mer än värt att jobba vidare på!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.