Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ÅTNAMN:Test

ARTIST/GRUPP: E:mortal Project

GENRE: Trance

LÅTLÄNGD:2:09

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:Fredrik Johansson

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: Mp3 192

STORLEK: 2 mb

STATUS:Test

Jag lyssnade på en mix med massa fluff fluff trance o blev lite inspirerad av detta..

Vad jag undrar dock är om det kanske blev lite FÖR glatt?

Vad tycker ni om idén? För glatt eller ska man köra på med detta?

LÅTLÄNK:

Annons
Postat

Haha! 🙂

Kanske skulle blanda lite mer mörka partier med ljusa o få lite mer filmkänsla 🙂

Postat

Tycker att du gott o väl kan köra på...det låter mycket bra!

Du har harmisar i låten som du kan bygga vidare på oxå...i både ledsen o glad stil/ känsla!...så kör på!

Postat

jag skulle vilja ha det så att det först är mörkare, sedan kommer det glada, som vanligt mao. Men fluff fluff skall ju vara fluffigt:P

Postat

Låter najs 😠 . Bygg vidare och se över ditt ljudval lite 🙂. Blir lite långtråkig försök fixa det ochså så blir det kanon. 😠

Postat

Får jag göra en remix på den här?

Nämen allvarligt talat...Det lät snyggt...Den sista ackordet i frasen är lite knepigt men det behövs lite knepighet i dagens slentriana musik...Fortsätt på den här. Mecka vidare. Kasta in ännu mer goa ljud så ska du se att det blir kanon.

Postat

För glatt, helt klart! Och dessutom låter det Absolute Trance om låten.

• 3 veckor senare...
Postat

Ahhh! Anthemtrance 😠

Jag vill ha äkta stråkar i introt!!

Postat

tycker det är en fin vacker melodi, all trance måste inte vara melankoliskt ödesmättad.

Eftersom det bara är en test så ska jag inte lägga mig i prodden så mkt, men jag tycker att du skulle kunna ha ett lite tuffare sound på allt. Nu blir det lätt absolute trance som skrevs tidigare!

Men mer än värt att jobba vidare på!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.