Jump to content
Annons

Laila Freivalds


Michael

Recommended Posts

Annons

Det är ju tråkigt när en så ödmjuk, förtroendeinvigande och sanningsfull person måste lämna sitt uppdrag. Så det är ju en jäkla tur att ersättaren är någon som håller sanningens fana med samma fasta tag!

Link to comment
Dela på andra sajter

MusicGene Postat den 21 March 2006, 10:27

  skönt att bli av med henne. Bosse Ringholm tar väl bara hennes plats tills ny är utsedd eftersom han är vice statsminister? 

En sak jag undrar över är varför han är vice statsminister? Är det meningen att han ska bli statsminister efter Göran? Eller ok nästa socialdemokratiska partiledare men dom brukar ju bli statsministrar så. Jag kan för mitt liv inte tänka mig Bosse som Statsminister i alla fall! Mer okarismatisk person får man ju leta efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

MusicGene Postat den 21 March 2006, 10:27

  skönt att bli av med henne. Bosse Ringholm tar väl bara hennes plats tills ny är utsedd eftersom han är vice statsminister? 

En sak jag undrar över är varför han är vice statsminister? Är det meningen att han ska bli statsminister efter Göran? Eller ok nästa socialdemokratiska partiledare men dom brukar ju bli statsministrar så. Jag kan för mitt liv inte tänka mig Bosse som Statsminister i alla fall! Mer okarismatisk person får man ju leta efter.

fast iofs är han rätt skön.. en riktigt räv men dock gillar jag honom

<edit> nu kommer väl säpo igen o ....</edit>

Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

En sak jag undrar över är varför han är vice statsminister? Är det meningen att han ska bli statsminister efter Göran? Eller ok nästa socialdemokratiska partiledare men dom brukar ju bli statsministrar så. Jag kan för mitt liv inte tänka mig Bosse som Statsminister i alla fall! Mer okarismatisk person får man ju leta efter.

Den som är vice brukar sällan vara planerad att bli nästa "riktiga" statsminister. Det är bara en parkeringsplats för kompetenta tråkiga jävlar som är backup för den ordinarie tills vidare. Om Göran skulle trilla av pinnen hastigt och lustigt så skulle Bosse vara statsminister i typ 3 veckor tills dom hittade en ny.

Bara det faktum att han är nykterist säger allt om tråkbosse.

Link to comment
Dela på andra sajter

vad är det för fel på att vara nykterist då-dumskalle!!!

det viktiga är väl hur vettig man är som statschef och politiker-det har vi ju inte sett mycket av de senaste 20 åren i den korrumperade gråsossevärlden...nej bort med byket-REVOLUTION!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

( undra om säpo läste detta ) 😱

nähä.... 😄

dom har annat att göra....

jaga pirater, tonårsmissbrukare, snattare, fartsyndare, skattefifflare...ex

sånt som ordinarie påliskor inte förmår....

IRONI eller 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Pellesnusk Postat: 21 March 2006, 10:54 

Den som är vice brukar sällan vara planerad att bli nästa "riktiga" statsminister. Det är bara en parkeringsplats för kompetenta tråkiga jävlar som är backup för den ordinarie tills vidare. Om Göran skulle trilla av pinnen hastigt och lustigt så skulle Bosse vara statsminister i typ 3 veckor tills dom hittade en ny.

Tänkte bara på Ingvar Carlsson han var väl Vice när Palme sköts!? ..och han var ju statsminister ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pellesnusk Postat: 21 March 2006, 10:54  

Den som är vice brukar sällan vara planerad att bli nästa "riktiga" statsminister. Det är bara en parkeringsplats för kompetenta tråkiga jävlar som är backup för den ordinarie tills vidare. Om Göran skulle trilla av pinnen hastigt och lustigt så skulle Bosse vara statsminister i typ 3 veckor tills dom hittade en ny.

Tänkte bara på Ingvar Carlsson han var väl Vice när Palme sköts!? ..och han var ju statsminister ett tag.

Mona Sahlin ligger nog bra till ochså , om hon inte får nya parkeringsböter .......

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara på Ingvar Carlsson han var väl Vice när Palme sköts!? ..och han var ju statsminister ett tag.

Mona Sahlin ligger nog bra till ochså , om hon inte får nya parkeringsböter .......

Jo alltså den som är vice kan bli statsminister, men det behöver inte bli så.

Jag skulle nog sätta mina pengar på att Per Luder skulle efterträda Görel Persson om det skulle bli så....

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara på Ingvar Carlsson han var väl Vice när Palme sköts!? ..och han var ju statsminister ett tag.

Mona Sahlin ligger nog bra till ochså , om hon inte får nya parkeringsböter .......

Jo alltså den som är vice kan bli statsminister, men det behöver inte bli så.

Jag skulle nog sätta mina pengar på att Per Luder skulle efterträda Görel Persson om det skulle bli så....

hehe , tror du han säljer sej i stat-up , Göran kanske skulle tända till då .........

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Ni behöver inte oroa er! Varken Miljöpartiet eller Vänsterpartiet eller Fi(tt)partiet kommer att komma upp i det låga procenttal som krävs. Sossarna gör sämsta valet på länge dessutom - under 40%...

Så det blir helt andra gubar och gummor på ministerposterna.

Annars får ni gärna röst på mig som enväldig härskare!

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Ni behöver inte oroa er! Varken Miljöpartiet eller Vänsterpartiet eller Fi(tt)partiet kommer att komma upp i det låga procenttal som krävs. Sossarna gör sämsta valet på länge dessutom - under 40%...

Så det blir helt andra gubar och gummor på ministerposterna.

Annars får ni gärna röst på mig som enväldig härskare!

😕

:musik

Låt mig gissa, om du blev vald så skulle det bli storsatsningar inom vården? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

vad är det för fel på att vara  nykterist då-dumskalle!!!

Hehehe, det är svårt att lita på en man som dricker mjölk till sina kräftor 😛

helt klart.

Och anledningen till att han är nykterist är ju förstås att han skulle börja tala sanning på fyllan, vilket inte är hans grejj riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att se att hon e väck. Bara ringholm kvar då. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tycker att jag borde få bli statsminister!

jävlar sådana ändringar det skulle bli det! Kort-kort för tjejer skulle vara lag!

String och hotpants skulle vara lag!

Du får inte använda något annat om du inte är äldre än 40. Fresha 40-45 måste också vara lag att använda string eller hotpants!

Edit: Rösta på mig!

🙂

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att se att hon e väck. Bara ringholm kvar då. 😛

Skulle nog uttrycka det som att det "bara" är resten kvar... 😆

Om Persson skulle lyckas knipa åt sig valsegern trots allt som talar emot det, så plockas hon säkert ändå in direkt efter valet igen, eftersom Persson har "fullt förtroende" för henne helt plötsligt igen då... Sådant har vi ju sett flera gånger tidigare... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

FRI SPRIT & BREDARE TROTOARER & en studo till alla:P

jag håller med allt du säger - men bredare trotoarer?

Vi är inte lika feta som amerikanarna! =P

Näe men med fri sprit så behövs det bredare trotoarer. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...