Jump to content
Annons

Vad hände me`ADDIS BLACK WIDOW?

Recommended Posts

Madvikins (oregistrerad)
Postat

Är det nån som vet vad Pigeon & Cream gör nuförtiden?

Annons
Postat

-I'm not a murder!

-Tella me ya innocent?

Åh, första skivan! Fick den på kassett med fotokopierat omslag av en kompis. Så himla bra!

Postat
-I'm not a murder!

-Tella me ya innocent?

Åh, första skivan! Fick den på kassett med fotokopierat omslag av en kompis. Så himla bra!

😳

Madvikins (oregistrerad)
Postat
Hon är väl gift med nån tjej i england och softar å så...

Ja , hittade den infon, men man undrar om dom gör nån musik...?

Postat

Åh... hörde en gång en låt (på TV) med Whale där Cream gästsjöng. Hittade aldrig den låten någonstans. Har för mig att videon utspelade sig i ett badhus. Någon som känner igen detta???? Den var sviiiiiiiiiiiiiiiinbra.

//peAk

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Vänta här nu, vilka är Addis Black Widow?

Postat
Åh... hörde en gång en låt (på TV) med Whale där Cream gästsjöng. Hittade aldrig den låten någonstans. Har för mig att videon utspelade sig i ett badhus. Någon som känner igen detta???? Den var sviiiiiiiiiiiiiiiinbra.

//peAk

Jodå den med det Svenska synkroniserade simlandslaget, en väldigt bra vidoe f.ö låten kom från skivan All Disco Dance Must End In Broken Bones.Tror låten hette "four Big Speakers", men jag är inte säker. 😆

Postat

//peAk

Jodå den med det Svenska synkroniserade simlandslaget, en väldigt bra vidoe f.ö låten kom från skivan All Disco Dance Must End In Broken Bones.Tror låten hette "four Big Speakers", men jag är inte säker. 😕

Schysst info! Måste leta reda på den!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.