Madvikins (oregistrerad) Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Är det nån som vet vad Pigeon & Cream gör nuförtiden?
Pazo Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Hon är väl gift med nån tjej i england och softar å så...
mornel Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 -I'm not a murder! -Tella me ya innocent? Åh, första skivan! Fick den på kassett med fotokopierat omslag av en kompis. Så himla bra!
Pico Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 -I'm not a murder!-Tella me ya innocent? Åh, första skivan! Fick den på kassett med fotokopierat omslag av en kompis. Så himla bra! 😳
Madvikins (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Hon är väl gift med nån tjej i england och softar å så... Ja , hittade den infon, men man undrar om dom gör nån musik...?
pXp Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Åh... hörde en gång en låt (på TV) med Whale där Cream gästsjöng. Hittade aldrig den låten någonstans. Har för mig att videon utspelade sig i ett badhus. Någon som känner igen detta???? Den var sviiiiiiiiiiiiiiiinbra. //peAk
AON Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 De bytte namn till Bus 75 och släppte åtminstone en skiva under det namnet...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Vänta här nu, vilka är Addis Black Widow?
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Vänta här nu, vilka är Addis Black Widow? Wait iiiin suuummeer, wait iiin wiinteeer..
Egghuvud Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Åh... hörde en gång en låt (på TV) med Whale där Cream gästsjöng. Hittade aldrig den låten någonstans. Har för mig att videon utspelade sig i ett badhus. Någon som känner igen detta???? Den var sviiiiiiiiiiiiiiiinbra. //peAk Jodå den med det Svenska synkroniserade simlandslaget, en väldigt bra vidoe f.ö låten kom från skivan All Disco Dance Must End In Broken Bones.Tror låten hette "four Big Speakers", men jag är inte säker. 😆
pXp Postat 24 mars 2006 Postat 24 mars 2006 Åh... hörde en gång en låt (på TV) med Whale där Cream gästsjöng. Hittade aldrig den låten någonstans. Har för mig att videon utspelade sig i ett badhus. Någon som känner igen detta???? Den var sviiiiiiiiiiiiiiiinbra. //peAk Jodå den med det Svenska synkroniserade simlandslaget, en väldigt bra vidoe f.ö låten kom från skivan All Disco Dance Must End In Broken Bones.Tror låten hette "four Big Speakers", men jag är inte säker. 😕 Schysst info! Måste leta reda på den!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.