Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej jag undar om det bor någon i närheten av Nykvarn som vill vara med i "mitt" punk band? just nu är det bara två på gitarr typ..

jag slår vad om att ni inte äns vet vart det ligger 😄 men man kan ju försöka^^

Redigerat av Lingon
Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Jag vet vart det ligger! Har t o m varit där 2 gånger! Får jag någe pris eller nåt för det? 😛

Jag blir alltid ledsen när det kommer såna här trådar. Jag har alltid velat spela i ett band, men det är svårt när man inte kan spela några instrument! 😄

Förresten, jag har folk från Nykvarn i min klass. Hur gammal är du? Du kanske vet vilka det är...

Postat

ja har oxå varit där. får ja oxå pris. ja va där å spelade med mitt band chemical vocation. i sommras nångång tror ja det va? hursomhelst så e det fan världens ände. schuss

Postat (redigerat)
Hej jag undar om det bor någon i närheten av Nykvarn som vill vara med i "mitt" punk band? just nu är det bara två på gitarr typ..

jag slår vad om att ni inte äns vet vart det ligger 😄 men man kan ju försöka^^

3 gitarer 'e kanske för mycket? Hmm PunkBand er'e Ditt .. He he heee .... Å vad det gäller Nykvarn - så er'e ba å gadda sig ihop via nätet vettja .. Lokalen eju virituell nu för tiden!

mvh: job

Redigerat av job

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.