Lingon Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 (redigerat) Hej jag undar om det bor någon i närheten av Nykvarn som vill vara med i "mitt" punk band? just nu är det bara två på gitarr typ.. jag slår vad om att ni inte äns vet vart det ligger 😄 men man kan ju försöka^^ Redigerat 20 mars 2006 av Lingon
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Jag vet vart det ligger! Har t o m varit där 2 gånger! Får jag någe pris eller nåt för det? 😛 Jag blir alltid ledsen när det kommer såna här trådar. Jag har alltid velat spela i ett band, men det är svårt när man inte kan spela några instrument! 😄 Förresten, jag har folk från Nykvarn i min klass. Hur gammal är du? Du kanske vet vilka det är...
lund87 Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 ja har oxå varit där. får ja oxå pris. ja va där å spelade med mitt band chemical vocation. i sommras nångång tror ja det va? hursomhelst så e det fan världens ände. schuss
job Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 (redigerat) Hej jag undar om det bor någon i närheten av Nykvarn som vill vara med i "mitt" punk band? just nu är det bara två på gitarr typ.. jag slår vad om att ni inte äns vet vart det ligger 😄 men man kan ju försöka^^ 3 gitarer 'e kanske för mycket? Hmm PunkBand er'e Ditt .. He he heee .... Å vad det gäller Nykvarn - så er'e ba å gadda sig ihop via nätet vettja .. Lokalen eju virituell nu för tiden! mvh: job Redigerat 20 mars 2006 av job
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.