Falk Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 LÅTNAMN: Men hallå..det var ju ja som skulle vinna.. ARTIST/GRUPP: Falk GENRE: Ja..du.. LÅTLÄNGD: 2,51 (MF-standard) KOMPOSITÖR: Falk INSPELNINGSÅR: mars 2006 FORMAT: mp3..såklart.. STORLEK: 2,61 mb STATUS: Klar som outsider i MF 2007!? Hej mina vänner!? SKickar här en låt som är som plåster för baksmällan från igår då vi alla såg MF!?.. Vill du lämna kritik..så är det tacksamt 😄😳 Men_hall_...det_var_ju_ja_som_skulle_vinna.mp3
MJInc Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Hej du! Tycker hela soundet låter som en filtrerad slinga som aldrig kommer igång. Sitter hela tiden å väntar på att en rejäl kick ska starta och soundet fettas till ordentligt 🙂 ....men inget händer 🙂 ....gillar verkligen synthmelodislingan som kommer å går så det är synd att det inte blir mer än så här. //Micke...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 Kanske feta till det lite mera i mitten håller nog med man sitter och väntar fan nu kommer ja ja nu 😄 men det blir ju inget 😄 . En jäkla bra idé måste jag säga gillar sån här musik tycker den är ett ypperligt spår till tex. en film. Lite Picassoläge fast i musik kanske 😱. Göran
Falk Postat 21 mars 2006 Trådstartare Postat 21 mars 2006 Hej du! Tycker hela soundet låter som en filtrerad slinga som aldrig kommer igång. Sitter hela tiden å väntar på att en rejäl kick ska starta och soundet fettas till ordentligt 😏 ....men inget händer 😱 ....gillar verkligen synthmelodislingan som kommer å går så det är synd att det inte blir mer än så här. //Micke... Hej på dig själv MJInc 😳 ..visst 'r det en bra symtslinga som ploppar runt..å visst bara jag får mer tid så skall jag fläska på med ngt..men jag gjorde den här låten som ett sätt att återspegla MF där just "..inget händer.." 😱 ..blir ngt triggad av att slipa till den här låten..skall sätta mig o lyssna på DM, CV mfl o få lite idéer 😠
Falk Postat 21 mars 2006 Trådstartare Postat 21 mars 2006 Kanske feta till det lite mera i mitten håller nog med man sitter och väntar fan nu kommer ja ja nu 😳 men det blir ju inget 😱 . En jäkla bra idé måste jag säga gillar sån här musik tycker den är ett ypperligt spår till tex. en film. Lite Picassoläge fast i musik kanske 😱.Göran Ok Burnin Sven 😠 oops Picasso..japp där tror jag du har hittat kärnan i mitt skapande..ett existentialistiskt måleri utan början o slut..o utrymme för subjektiva värderingar 😏 ..Tack!
MJInc Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 ..blir ngt triggad av att slipa till den här låten.. Hoppas det blir nått av det! 😄 //Micke....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.