Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Men hallå..det var ju ja som skulle vinna..

ARTIST/GRUPP: Falk

GENRE: Ja..du..

LÅTLÄNGD: 2,51 (MF-standard)

KOMPOSITÖR: Falk

INSPELNINGSÅR: mars 2006

FORMAT: mp3..såklart..

STORLEK: 2,61 mb

STATUS: Klar som outsider i MF 2007!?

Hej mina vänner!?

SKickar här en låt som är som plåster för baksmällan från igår då vi alla såg MF!?..

Vill du lämna kritik..så är det tacksamt 😄😳

Men_hall_...det_var_ju_ja_som_skulle_vinna.mp3

Annons
Postat

Hej du!

Tycker hela soundet låter som en filtrerad slinga som aldrig kommer igång. Sitter hela tiden å väntar på att en rejäl kick ska starta och soundet fettas till ordentligt 🙂 ....men inget händer 🙂 ....gillar verkligen synthmelodislingan som kommer å går så det är synd att det inte blir mer än så här.

//Micke...

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Kanske feta till det lite mera i mitten håller nog med man sitter och väntar fan nu kommer ja ja nu 😄 men det blir ju inget 😄 . En jäkla bra idé måste jag säga gillar sån här musik tycker den är ett ypperligt spår till tex. en film. Lite Picassoläge fast i musik kanske 😱.

Göran

Postat
Hej du!

Tycker hela soundet låter som en filtrerad slinga som aldrig kommer igång. Sitter hela tiden å väntar på att en rejäl kick ska starta och soundet fettas till ordentligt 😏 ....men inget händer 😱 ....gillar verkligen synthmelodislingan som kommer å går så det är synd att det inte blir mer än så här.

//Micke...

Hej på dig själv MJInc 😳 ..visst 'r det en bra symtslinga som ploppar runt..å visst bara jag får mer tid så skall jag fläska på med ngt..men jag gjorde den här låten som ett sätt att återspegla MF där just "..inget händer.." 😱 ..blir ngt triggad av att slipa till den här låten..skall sätta mig o lyssna på DM, CV mfl o få lite idéer 😠

Postat
Kanske feta till det lite mera i mitten håller nog med man sitter och väntar fan nu kommer ja ja nu 😳 men det blir ju inget 😱 . En jäkla bra idé måste jag säga gillar sån här musik tycker den är ett ypperligt spår till tex. en film. Lite Picassoläge fast i musik kanske 😱.

Göran

Ok Burnin Sven 😠 oops Picasso..japp där tror jag du har hittat kärnan i mitt skapande..ett existentialistiskt måleri utan början o slut..o utrymme för subjektiva värderingar 😏 ..Tack!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.