tbruce Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Och här kommer ett par slumpmässigt utvalda smileys: 😏 😕
Pazo Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season.Och här kommer ett par slumpmässigt utvalda smileys: 😏 😕 Ja den är fin och udda. Denhär var ju dock också skön jue---> 😕
®offe Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Ursäkta MIG, men när blev det ute med luva??????
nurfen Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂😎🙂 😄
lavrell Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Och här kommer ett par slumpmässigt utvalda smileys: 😄
lavrell Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 (redigerat) Är det bara jag som är smart nog? 😄 Redigerat 22 mars 2006 av lavrell
Itzhak Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Ursäkta MIG, men när blev det ute med luva?????? tro mig, det är hatt som gäller i vår.
gol Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Jag har en ny avatar. Vad tycker ni, är den fin? Kände att tomteluvan blev lite out of season. Ursäkta MIG, men när blev det ute med luva?????? tro mig, det är hatt som gäller i vår. Gärna basker.
Järven Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 (redigerat) nurfen Postat: 22 March 2006, 13:00 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Jag tror nurfen vill kandidera till en moderatorposition!? 😛 Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej på dig du glade! 😏 Redigerat 22 mars 2006 av Järven
nurfen Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 nurfen Postat: 22 March 2006, 13:00 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Jag tror nurfen vill kandidera till en moderatorposition!? 😎 Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej på dig du glade! 😄 Haha 🙂 Jag hoppas du förstår att jag bara drev 🙂
Järven Postat 23 mars 2006 Postat 23 mars 2006 nurfen Postat den 23 March 2006, 01:21 (Järven @ 23 March 2006, 00:36) nurfen Postat: 22 March 2006, 13:00 MEN SNÄLLA! Vi vill inte ha spam i det här forumet! Okej?! Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Jag blir så HIMLA lack på oordning! ÅåååÅååÅÅHÅHHH!!! Jag tror nurfen vill kandidera till en moderatorposition!? Och Järven! DET FINNS REDAN EN HEJ-TRÅD!!! ÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! Hej på dig du glade! Haha Jag hoppas du förstår att jag bara drev Jag brukar oftast göra det... 😉
tbruce Postat 23 mars 2006 Trådstartare Postat 23 mars 2006 Det finns redan en Ny avatar-tråd, kolla här! Oh men kolla! Bara för jag aldrig hänger i off-topic forumet... så jag kände inte till den tråden. Men öh, får ju mkt mer uppmärksamhet här. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.