Jump to content
Annons

Får du mer tjejer om du lirar gura?


Micke H

Recommended Posts

Four out of five doctors say that people who play music get more dates, have a lot more fun, and, when you get right down to it, are simply more cool than people who don't play.* Jumpstart bass and guitar packages have “Everything you need to plug in and play.”™ So instead of spending time wondering what it would be like being up on stage, you could be looking out at the audience.

Från Ibanez hemsida. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 65
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag spelar alla instrument men inte fan har jag sett till några fruntimmer.

Vad gör jag för fel? :rolleyes::rolleyes:

Grahn, du skall inte spela NÄR du har fruntimret...

Link to comment
Dela på andra sajter

Min nuvarande tjej berättade att hon bara var hyfsat intresserad av mig först men efter att jag på fyllan tagit fram gitarren och sjungit några låtar så smälte hon totalt! Så lite sanning är det nog i det trots allt! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Min nuvarande tjej berättade att hon bara var hyfsat intresserad av mig först men efter att jag på fyllan tagit fram gitarren och sjungit några låtar så smälte hon totalt! Så lite sanning är det nog i det trots allt! 😕

Absolut! En acke på fyllan gör underverk för damerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min nuvarande tjej berättade att hon bara var hyfsat intresserad av mig först men efter att jag på fyllan tagit fram gitarren och sjungit några låtar så smälte hon totalt! Så lite sanning är det nog i det trots allt! 😕

Absolut! En acke på fyllan gör underverk för damerna!

Även på Becka? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

folk som tar fram en gitarr på fyllan är fan det vidrigaste jag vet... verkligen avskyr det.... usch usch usch!

Ja gud, det är hemskt!

-Wooo, kolla in mig! Jag kan spela Wonderwall och Stairway to Heaven!!!

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

folk som tar fram en gitarr på fyllan är fan det vidrigaste jag vet... verkligen avskyr det.... usch usch usch!

Ja, det är verkligen så dreadlockalternativt/"jag-är-en-mjuk-och-känslig-kille". En akustiskgitarr i ett hampasnöre blääääää.

Förlåt Järven 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Min nuvarande tjej berättade att hon bara var hyfsat intresserad av mig först men efter att jag på fyllan tagit fram gitarren och sjungit några låtar så smälte hon totalt! Så lite sanning är det nog i det trots allt! 🙂

Absolut! En acke på fyllan gör underverk för damerna!

Även på Becka? 🙂

Gwäääh.. Jag vet inte! Du får prova! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Min nuvarande tjej berättade att hon bara var hyfsat intresserad av mig först men efter att jag på fyllan tagit fram gitarren och sjungit några låtar så smälte hon totalt! Så lite sanning är det nog i det trots allt! 🙂

Absolut! En acke på fyllan gör underverk för damerna!

Även på Becka? 🙂

Gwäääh.. Jag vet inte! Du får prova! 😄

😲😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...