Desecrated Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Jag undrar om det finns någon som spelar blåsinstrument med inspelningsmöjligheter, jag söker speciellt efter flöjt och klarinett, men allt annat tas emot med öppna armar, jag gör horrorcore som är skräckinspirerad rapmusik med inslag av metal eller va man nu vill kalla det. Jag skriver oftast i dim eller augumented, och är väldigt inne på polyrytmik och liknande, så är det någon som är intresserad så får ni jätte gärna kontakta mig här. betalning då; jag kör med "fri betalning" det betyder att mina kunder får sjävla välja vad dom vill betalar och min klientel är oftast beläget i usa, och en tysk som är mitt största fan. men jag kan inte garantera några stora summor,
Humor Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Jag kan spela trumpet och lite altsax i nödfall. skulle vara kul att höra något alster 🙂 PM:a mig! /Filip
Desecrated Postat 19 mars 2006 Trådstartare Postat 19 mars 2006 Är det någon mer som är intresserad är det bara höra av sig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.