Neko Postat 3 juni 2004 Postat 3 juni 2004 Jag är oxå jag på bilden. I Ski-googles. Jättefina sådana. 😛 edit: varför har så många bytat avatar så ofta på sistone egentligen? man känner ju inte igen er längre... Hade ingen bra bild... Såg lite fjortis ut... Tog en lite snyggare 🙂
insolitus Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Hade ingen bra bild... Såg lite fjortis ut... Tog en lite snyggare 😉 Jo på den här känner man iaf igen dig måste jag säga! 😕
patrik Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Har Brad Pitt som avatar. Ok, kan verka lite töntigt, men brudarna diggar det 😮🙂😉🙂
Chillyson (oregistrerad) Postat 4 juni 2004 Postat 4 juni 2004 Det är jag på bilden. Lika snygg i verkligheten. Arghhh... 😉
robotapan Postat 5 juni 2004 Postat 5 juni 2004 Det är jag på bilden, men oftast är jag lite gladare.
Carl_B Postat 5 juni 2004 Postat 5 juni 2004 Har Brad Pitt som avatar. Ok, kan verka lite töntigt, men brudarna diggar det 😮😄😆😆 😆 tyckte väl att ja kände igen den 😄
ViktorDenStore Postat 5 juni 2004 Postat 5 juni 2004 (redigerat) Byter ju bild så ofta så det är inte mkt att komentera, men just nu (7okt 2004) är det jag på bilden Redigerat 7 oktober 2004 av ViktorDenStore
unbornichen Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 bestäm er för en avatar och kör på den länge bara, brukar inte läsa vem som skriver utan kolla på avataren för att känna igen. det är jag på min avatar
hackeman Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 bestäm er för en avatar och kör på den länge bara, brukar inte läsa vem som skriver utan kolla på avataren för att känna igen. Hear, hear!! 😱
Neko Postat 7 juni 2004 Postat 7 juni 2004 bestäm er för en avatar och kör på den länge bara, brukar inte läsa vem som skriver utan kolla på avataren för att känna igen. det är jag på min avatar Gör ungefär samma. Men när man har en uckigt ful Avatar, så byter man gärna. Nöjd med min nu.
Farbror_Blå Postat 8 juni 2004 Postat 8 juni 2004 Den alltför vackra Atari Loggan 😄 Ähhh... Den sitter där för nostallgiska skäl, och för att jag tycker att Atari gjorde ruskigt sköna musik datorer en gång på medeltiden... 😉 //Farbror Blå
Max Levin Postat 13 juni 2004 Postat 13 juni 2004 Jag har min egen-påhittade(och ritade) figur, Rocki Ja Rolli, som avatar i ungefär alla forum jag är ute och leker på... så även på detta!
®offe Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 Johodå! Så här ser han ut gubben. Taget på en kräftskiva med färgat svart å grönt hår å solbrickena på plats. Man kanske inte är så jävla smart, men dödligt snygg.... 😆 /Fabbo ®offe
laslo Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 Jag har min egen-påhittade(och ritade) figur, Rocki Ja Rolli, som avatar i ungefär alla forum jag är ute och leker på... så även på detta! Ironi? 😲
Carl_B Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 Johodå!Så här ser han ut gubben. Taget på en kräftskiva med färgat svart å grönt hår å solbrickena på plats. Man kanske inte är så jävla smart, men dödligt snygg.... 😎 /Fabbo ®offe 😲 urgullit roffe 😄 lite dålig utlösning på bilden bara... *hrm* upplösning!
tordA Postat 14 juni 2004 Trådstartare Postat 14 juni 2004 Taget på en kräftskiva lite dålig utlösning på bilden bara... *hrm* upplösning! [tillfälligt alkoholintag] kräftskiva !!! [/tillfälligt alkoholintag] klart han är suddig då !! 😲
hackeman Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 Jag har min egen-påhittade(och ritade) figur, Rocki Ja Rolli, som avatar i ungefär alla forum jag är ute och leker på... så även på detta! Väldigt lik (och lika snygg) som originalet! 😲
®offe Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 urgullit roffe Äsch, Calle din lilla smickrare där...jag är väl inte gulligare än någon annan.... Ja, inte MYCKET iallfall, lite kanske 🙂
Lundin Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... 😕
Carl_B Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... 😕 🙂 har me undrat de! men nu fick ja ju förklaringen... tack demonique
®offe Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... He he he...nyfiknar i strutar va? Först lite fläckar av... Å senare så blev det en hel del Och kanske också en och annan fläck av....Äh, jag besparar er det, det var ju ändå så taskig utlösning, eller var'e nu hette. Sen kan väl Hawaiskjortan bidra till det något spräckliga intrycket också 😆
Carl_B Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Vad är det du har på kragen och bröstet ®offe? det ser ut som du mofflat in massa tårta som värsta muppen....du vet så grädde, strössel och tårtsmulor bara flyger omkring i hela rummet, lixom... He he he...nyfiknar i strutar va? Först lite fläckar av... Å senare så blev det en hel del Och kanske också en och annan fläck av....Äh, jag besparar er det, det var ju ändå så taskig utlösning, eller var'e nu hette. Sen kan väl Hawaiskjortan bidra till det något spräckliga intrycket också 😆 😆:lol:😮 ... 😄
Sepejens Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Den fjärde, är det tidsdimensionen eller är det något mer matteflummigt? 😆 Njae, syftar faktiskt inte på den s k tidsdimensionen 😮 Tänk dig att du har en fyrkantig box, men kan se alla sex sidor och insidor och allting från samma vinkel. Det är lite så. Innebär också att du kan röra dig obehindrat genom tid och rum. Ta dig från punkt A till B på 0 tid alltså. Äsch, när man ska skriva som sånt här från siffror till bara snack blir det bara att det låter omöjligt och helt sepe 😆 Men jag tyckte den blev snygg som avatar.
Lundin Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 He he he...nyfiknar i strutar va? Först lite fläckar av... Å senare så blev det en hel del Och kanske också en och annan fläck av....Äh, jag besparar er det, det var ju ändå så taskig utlösning, eller var'e nu hette. Sen kan väl Hawaiskjortan bidra till det något spräckliga intrycket också 😎 🙂😉 ...helrätt snubbe att bjuda på fest alltså...
®offe Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Jepp! Drar på mig hawaiprylen, färgar håret grönt å svart, drar på mig solbrickena å sen kommer jag! Du bjuder på San Miguel och en virre. Jag gör en massa partytrix, typ pruttar med armhålan, kräks i rabatten och somnar på golvet i badrummet
Stinkey (oregistrerad) Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Min bild föreställer inte mig, men min elake tvillnigbror.
osiris Postat 19 juni 2004 Postat 19 juni 2004 <-- Så här får man inte göra här... rasta sin hund asså... men... det ser ut som nåt annat 😆 vilket man inte heller får göra! Ajjabajja!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.