Lundin Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Jag tycker du ska byta tillbaka till din höga röda hatt som du hade i början. Den var sååååå DU. 😎 Instämmer..tillbaka med hattmannen.. jag trodde först att det var du, Hamma, på riktigt... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Föresten så är det jag på bilden, tatueringen är dock inte äkta. ..Vad är det du fuskgaddat? Staffli..? Ståfräs...? Spådam...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Jag tycker du ska byta tillbaka till din höga röda hatt som du hade i början. Den var sååååå DU. 🙂 Instämmer..tillbaka med hattmannen.. jag trodde först att det var du, Hamma, på riktigt... 😄 Samma här! Därför är det DU, Hamma. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Alla tjatar om den förmorrade hatten. Jag tror inte ens jag har sett den. Det måste varit före min tid. Vad är en Hammagrella för övrigt? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Vad är en Hammagrella för övrigt? 😄 En trevlig snubbe med stor hatt helt enkelt.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Vad jag förstår är det här en hammagrella... 😄 Men ännu viktigare är kanske att det är ett unikt egennamn där alla sökvägar leder hem till vår egen hammagrella. Smart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 september 2004 Trådstartare Dela Postat 29 september 2004 här är loggan mera "Live" lixom... 😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 En Hammagrella är helt klart figuren i loggan (skapad av vår vän Kenny - Plus&Minus). Killen med hatten är Andy Sturmer, galen genialisk allmusikant i numera avsomnade Jellyfish. Grymt skivomslag: Killen uppe vid tjejens midja är förresten Jason Falkner, ett annat missförstått geni. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 Jomen Jellyfish har man ju ett par plattor med. Favvolåten är väl f.ö The Ghost at nr 1. Plotten klarnar. En hammagrella är således en krummelur som ser ut som en korsning mellan ett vråltaget piggsvin och ormen lange, och hatten är en manethatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 (redigerat) 😄 Redigerat 29 september 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 september 2004 Trådstartare Dela Postat 29 september 2004 ett annat missförstått geni. JUST DET irriterar mig himmla mycket: att vi genier oftast är missförstådda !! är det ingen som förstår det ?..... (um...) (öhm...) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 september 2004 Dela Postat 29 september 2004 ett annat missförstått geni. JUST DET irriterar mig himmla mycket: att vi genier oftast är missförstådda !! är det ingen som förstår det ?..... (um...) (öhm...) 😄 Försöker du mena att du är ett geni? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 NU, är jag äntligen nöjd med min. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) EDIT: Näh. skojja bara. Men orkar inte skriva något vettigt igen. Kul att du är nöjd, undrar hur länge du kommer ha kvar den? Redigerat 30 september 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 NU, är jag äntligen nöjd med min. Som sagt, jag gillade dig bättre som färgad. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) NU, är jag äntligen nöjd med min. egghuvudet technicolorgäspar varje gång han drabbas av din nya avatar. Dags för ett nytt soundtrack? 😉 Redigerat 30 september 2004 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 september 2004 Trådstartare Dela Postat 30 september 2004 ett annat missförstått geni. JUST DET irriterar mig himmla mycket: att vi genier oftast är missförstådda !! är det ingen som förstår det ?..... (um...) (öhm...) 😄 Försöker du mena att du är ett geni? 😉 som sagt, vi genier är oftast missförstådda !! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benke Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Lite sen in på denna tråd men... Det är Levon Helm, batterist och sångare i the Band. Jäkla skön trummis med berättigad truckerkeps och sydstatsdialekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 september 2004 Trådstartare Dela Postat 30 september 2004 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 (redigerat) 😆 ..pst! Rockis..tror inte han menade såna batterister.. 😆 Redigerat 30 september 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Jaha, då var det en ny bild på mig. Så texten stämmer nog fortfarande tror jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Jaha, då var det en ny bild på mig. Så texten stämmer nog fortfarande tror jag... Och jag har fortfarande samma bild på mig!11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Och jag har fortfarande samma bild på mig!11 En ond dr phil som precis har tagit crack? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 Och jag har fortfarande samma bild på mig!11 En ond dr phil som precis har tagit crack? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 1 oktober 2004 Dela Postat 1 oktober 2004 En Hammagrella är helt klart figuren i loggan. Kanske är det dax att skapa ett mer passandes cd-omslag som du kan nyttja i samband med dina projekt, ... givetvis med samma figur 😕 ///Plus & Minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 En Hammagrella är helt klart figuren i loggan. Kanske är det dax att skapa ett mer passandes cd-omslag som du kan nyttja i samband med dina projekt, ... givetvis med samma figur 😄 ///Plus & Minus Loggan har redan en hedersplats på alla Hammagrella-omslag! Avataren har jag bytt tillbax till gamle Sturmer nu iallafall....tyckte Blackadder såg lite grinig ut.....och alla älskar ju en polkagris-hatt ! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 6 oktober 2004 Trådstartare Dela Postat 6 oktober 2004 Avataren har jag bytt tillbax till gamle Sturmer Tack, äntligen ordning på torpet 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Nuså har tillochmed jag fått till en liten avatar. Lyckades faktiskt inte ladda upp någon så fick länka till servern. Hur lyckas man att ladda upp? Gjorde en 64x64 jpg mindre än 8k. Fick bara felmeddelanden hela tiden. grrr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 Prova att göra en GIF, funkar för mig i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 6 oktober 2004 Dela Postat 6 oktober 2004 (redigerat) Ahaa.. Bra, för att ha avataren på servern här sabbar mina http-loggar nåt fruktansvärt.. edit: fel ord.. (trött) Redigerat 6 oktober 2004 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.