Harmonica mike Postat 17 april 2006 Trådstartare Postat 17 april 2006 Jo det är kul på något sätt. Jag tycker fortrfarande att trummorna inte fungerar. Sången är bra genomförd, men det låter fortfarande lite underligt om reverbereringen. Man kan ana vad ni vill ha fram men det blir för överdrivet på något sätt. Läckert munspel och några bra mackor på gitarr. Gör något åt trummorna och sångljudet så att det inte låter så plåtigt. 🥰 Hej egghuvud.. Skulle bli väldigt tacksam om du utvecklade trum problemet..så att det blir förståeligt för en novis..Typ: För lite fills/taskigt ljud/dovkagge/skrikig virvel/Esiga symbaler/osv.?..det skulle hjälpa mig oerhört när jag försöker fixa till dom.. sången:Ska jag panorera mer/mindre/ingenting/stereo/torrare/basigare/mer diskant/osv..? Som du ser så är min mix kunskap inget vidare..PLEASE HELP ME!!!! Har hyfsade studio monitorer nu..körde med data högtalare när jag mixade det här.. MVH Micael
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.