Jump to content
Annons

Mixerbord på blocket


sounden

Recommended Posts

Annons
Vad ska Maxe mixa i nu då? Inte mjukvara? Eller? 😮

EDIT:

Ny studio på gång

AHH! Det förklarar ju väl 😆😄

Det verkar ju vara en fråga om servicekostnader... 😆

Det verkar som många studios med dom större analogborden har problem med just det...

Det verkar finnas hur många oservade större bord som helst... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man lyfter ur mickförstärkarna och EQ'n ur bordet och sätter dom i API-liknande lunchboxar så har man plötsligt 48 externa mickförstärkare och EQs. Alltihop för 390 000 kr. Det blir ungefär 4 000 kr per enhet och borde inte kräva lika mycket servande

i framtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man lyfter ur mickförstärkarna och EQ'n ur bordet och sätter dom i API-liknande lunchboxar så har man plötsligt 48 externa mickförstärkare och EQs. Alltihop för 390 000 kr. Det blir ungefär 4 000 kr per enhet och borde inte kräva lika mycket servande

i framtiden.

Smart!

Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man lyfter ur mickförstärkarna och EQ'n ur bordet och sätter dom i API-liknande lunchboxar så har man plötsligt 48 externa mickförstärkare och EQs. Alltihop för 390 000 kr. Det blir ungefär 4 000 kr per enhet och borde inte kräva lika mycket servande

i framtiden.

Smart!

Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta? 😆

Jag köper gärna en...! 4000 bjudet... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta?  😆

Allvarligt talat. Hade jag pengarna och en plats att montera isär bordet på, skulle det vara mycket lockande! Som det är nu nöjer jag mig med att säga som Lilleman:

Jag ger 4000 styck för mickförstärkarna! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta?  😄

Allvarligt talat. Hade jag pengarna och en plats att montera isär bordet på, skulle det vara mycket lockande! Som det är nu nöjer jag mig med att säga som Lilleman:

Jag ger 4000 styck för mickförstärkarna! 😆

Problemet är ju nätdelen... Men det ska finnas en amerikansk firma som livnär sej på att bygga nätdelen i rackformat som man bara kan plugga in en Nevestripe i...

Ehmmm, tror jag ska googla lite... :rolleyes:

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...