sounden Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 (redigerat) Hähä någon som har några slantar över? Neve mixerbord säljes på blocket Redigerat 17 mars 2006 av sounden
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 (redigerat) Vad ska Maxe mixa i nu då? Inte mjukvara? Eller? 😳 EDIT: Ny studio på gång AHH! Det förklarar ju väl 😆😮 Redigerat 17 mars 2006 av Linus
Lilleman Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Vad ska Maxe mixa i nu då? Inte mjukvara? Eller? 😮 EDIT: Ny studio på gång AHH! Det förklarar ju väl 😆😄 Det verkar ju vara en fråga om servicekostnader... 😆 Det verkar som många studios med dom större analogborden har problem med just det... Det verkar finnas hur många oservade större bord som helst... 😳
joachime Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Om man lyfter ur mickförstärkarna och EQ'n ur bordet och sätter dom i API-liknande lunchboxar så har man plötsligt 48 externa mickförstärkare och EQs. Alltihop för 390 000 kr. Det blir ungefär 4 000 kr per enhet och borde inte kräva lika mycket servande i framtiden.
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Om man lyfter ur mickförstärkarna och EQ'n ur bordet och sätter dom i API-liknande lunchboxar så har man plötsligt 48 externa mickförstärkare och EQs. Alltihop för 390 000 kr. Det blir ungefär 4 000 kr per enhet och borde inte kräva lika mycket servande i framtiden. Smart! Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta? 😆
Lilleman Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Om man lyfter ur mickförstärkarna och EQ'n ur bordet och sätter dom i API-liknande lunchboxar så har man plötsligt 48 externa mickförstärkare och EQs. Alltihop för 390 000 kr. Det blir ungefär 4 000 kr per enhet och borde inte kräva lika mycket servande i framtiden. Smart! Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta? 😆 Jag köper gärna en...! 4000 bjudet... 😆
joachime Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta? 😆 Allvarligt talat. Hade jag pengarna och en plats att montera isär bordet på, skulle det vara mycket lockande! Som det är nu nöjer jag mig med att säga som Lilleman: Jag ger 4000 styck för mickförstärkarna!
Lilleman Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 (redigerat) Joachim, ska vi skramla ihop kapitalet, bygga om dem och kränga vidare de flesta? 😄 Allvarligt talat. Hade jag pengarna och en plats att montera isär bordet på, skulle det vara mycket lockande! Som det är nu nöjer jag mig med att säga som Lilleman: Jag ger 4000 styck för mickförstärkarna! 😆 Problemet är ju nätdelen... Men det ska finnas en amerikansk firma som livnär sej på att bygga nätdelen i rackformat som man bara kan plugga in en Nevestripe i... Ehmmm, tror jag ska googla lite... Redigerat 18 mars 2006 av Lilleman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.