Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har ett firewire ljudkort till min Mac och Logic. Jag ställer in ljudkortet på systeminställningar, så att det är det som används. Men helt plöttsligt ibland så finns det inte att välja. Varken i Logics inställningar eller systeminställningar. Jag har försökt hitta något mönster när det händer, men jag har inte kommit fram till något än. Kan det ha något att göra med att det är firewire?

• 2 veckor senare...
Annons
Mindjive (oregistrerad)
Postat

vi hade det problemet på våra datorer här på min arbetsplats. Att ibland fann den inte ljudkorten.

Vi har blivit av med det problemet när vi uppdaterade alla drivrutinerna plus att vi bytte firewirekablarna.

Dom man får med brukar vara av taskig kvalité och är inte 100%-iga så försök med det.

Vad är det för ljudkort?

Postat
Dom man får med brukar vara av taskig kvalité och är inte 100%-iga så försök med det.

Vad är det för ljudkort?

Okej jag ska testa att köpa en ny kabel.

Det är ett: Terratec Phaser X24 fw

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.