starboy (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 LÅTNAMN: n/a - ljudexempel ARTIST/GRUPP: starboy GENRE: nåt elektroniskt LÅTLÄNGD: 1:00 KOMPOSITÖR: starboy PRODUCENT: starboy EV. MEDVERKANDE: Linus i tipsartagen INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: ca 1 megabyte STATUS: Skiss Hej alla, En av våra flitigaste tipsare här på forumet, nämligen Linus, bidrar i nr 3-06 med ett i mitt tycke väldigt trevligt Reasontips, vilket lär ut en teknik för att skapa pulserande ljud. Köpte nya numret idag (i pressbyrån redan!) och kunde inte låta bli att inspireras direkt av detta tips. Eftersom nog inte alla kör Reason tänkte jag att jag kunde lägga upp ett exempel som jag slängde ihop på 5 minuter (tack vare Linus). Har inte mixat seriöst eller gjort massa annat, så det behöver ni inte gnälla på 😛 /cheers Linus1.mp3
Linus Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Absolut, på med 16-delsarpeggio också så är du hemma 😛 Kul att tipset föll dig i smaken förresten...
Valdez Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag har inte fått tidningen än...öhhh Schysst tips! låter gött .. 😳
Linus Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Eftersom nog inte alla kör Reason tänkte jag att jag kunde lägga upp ett exempel... Ja, då får jag bjuda vidare på en mp3 av tipsets exempelfil. Your browser does not support the HTML5 audio tag [reklam]Köp tidningen så får ni veta hur detta stycke skapas i 14 steg[/reklam]
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.