Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 67
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Min flickvän är rädd för att gå till läkaren för att: "de tror säkert att jag bara hittar på och att jag är en hypokondriker". Det är en slags fobi för att bli betracktad som en hypokondriker antar jag. märkligt iaf (och skitirriterande)

Postat

är rädd för båtförar...alltså båtar frammifrån. Mår illa och känner mig maktlös när jag ser en båt frammifrån på nära håll...Har dock inga problem med att vara ombord men det är nåt sjukt med fören asså.

Postat
Min flickvän är rädd för att gå till läkaren för att: "de tror säkert att jag bara hittar på och att jag är en hypokondriker". Det är en slags fobi för att bli betracktad som en hypokondriker antar jag. märkligt iaf (och skitirriterande)

fanken....det blir ju en nästlad fobi. 😆

undras om man kan utveckla fobi för att drabbas av det hon drabbats av?

🙂

• 1 månad senare...
Postat

Släktträffar, massor med pratglatt folk man vet att man är släkt med men aldrig träffats förut, får rysningar.

Sen clownfobi också 😉

pennywise.jpg

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.