Jump to content
Annons

Bevakning av inlägg?

Recommended Posts

kittem (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Måste man zappa mellan alla trådarna man skrivit i själv för att se ifall någon har svarat på det man skrivit eller finns det ett enklare sätt att se detta. Svårt att komma ihåg vart man har skrivit ibland.. 😏

EDIT: Tydliggjorde rubrik från "Inlägg, när någon svarar"

Redigerat av Olsberg
Annons
Postat

Klicka på ditt eget namn, uppe till vänster där det står "Hello, kittem"

Sen klickar du på "visa alla inlägg av denne medlem"

Brukar göra så själv eftersom jag är en egoist o mest är intresserad av mina egna inlägg 😏

kittem (oregistrerad)
Postat
Klicka på ditt eget namn, uppe till vänster där det står "Hello, kittem"

Sen klickar du på "visa alla inlägg av denne medlem"

Brukar göra så själv eftersom jag är en egoist o mest är intresserad av mina egna inlägg 😏

Ja där ser jag ju ifall någon har citerat mitt inlägg iallafall. det är alltid något! tack så mycket.. 😆

Postat

Eller också så behåller du kryssrutan "Aktivera e-postnotifiering vid svar" ikryssad när du skriver ditt meddelande, så får du ett e-post när någon svarar på din tråd...

🙂

/H.

kittem (oregistrerad)
Postat
Eller också så behåller du kryssrutan "Aktivera e-postnotifiering vid svar" ikryssad när du skriver ditt meddelande, så får du ett e-post när någon svarar på din tråd...

😏

/H.

Men då får man ju hur många e-post som helst ju! 🙂

Postat (redigerat)

Eller också så byter du skin i din kontrollpanel. I det andra skinnet symboliseras nämligen trådar som du har skrivit i med en stor svart prick.

Om du bara vill ha upp de trådar som du själv skapat så går du in i sök, skriver in ditt namn i " Filtrera efter användarnamn (valfritt)" och sök endast på trådnamn.

Redigerat av Pluffo
Postat

😆

/H.

Men då får man ju hur många e-post som helst ju! 😏

Inte alls 😆

Det skickas bara ett brev per tråd som det har kommit nya inlägg i, sedan sist du var inloggad.

Och om du skulle ha glömt bort att kryssa i rutan när du postar, kan du klicka på "Bevaka denna tråd" som ligger högst uppe till höger vid trådens första inlägg.

En sammanställning av dina bevakningar finns i Min Kontrollpanel, under Subscriptions > View Topics.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.