Jump to content
Annons

snö

Recommended Posts

kittem (oregistrerad)
Postat
öhm. Varit i uppsala? 🙂

40 000 studenter har nog inte råd med bilar... och en stor del av de ickestuderande cycklar också eftersom cyckelvägarna är så bra 😏

Iofs.. det har du rätt i. Jo har släkt och vänner i uppsala så nog har jag varit där. Men man brukar främst koppa ihop lund med cyklande studenter tycker jag. och lite halmstad. 😕

Annons
Postat
öhm. Varit i uppsala? 🙂

40 000 studenter har nog inte råd med bilar... och en stor del av de ickestuderande cycklar också eftersom cyckelvägarna är så bra 😕

Iofs.. det har du rätt i. Jo har släkt och vänner i uppsala så nog har jag varit där. Men man brukar främst koppa ihop lund med cyklande studenter tycker jag. och lite halmstad. 🤪

hehe. ok. Lund har väl säkert mer cycklar än uppsala. men uppsla ligger inte långt efter 😏

kittem (oregistrerad)
Postat
öhm. Varit i uppsala? 🙂

40 000 studenter har nog inte råd med bilar... och en stor del av de ickestuderande cycklar också eftersom cyckelvägarna är så bra 😕

Iofs.. det har du rätt i. Jo har släkt och vänner i uppsala så nog har jag varit där. Men man brukar främst koppa ihop lund med cyklande studenter tycker jag. och lite halmstad. 🤪

hehe. ok. Lund har väl säkert mer cycklar än uppsala. men uppsla ligger inte långt efter 😏

Säger du det.. jamen då blir nog alla tacksamma när det blir riskfritt att cykla igen!

Postat
öhm. Varit i uppsala? 😏

40 000 studenter har nog inte råd med bilar... och en stor del av de ickestuderande cycklar också eftersom cyckelvägarna är så bra 🤪

Iofs.. det har du rätt i. Jo har släkt och vänner i uppsala så nog har jag varit där. Men man brukar främst koppa ihop lund med cyklande studenter tycker jag. och lite halmstad. 😳

hehe. ok. Lund har väl säkert mer cycklar än uppsala. men uppsla ligger inte långt efter 😕

Säger du det.. jamen då blir nog alla tacksamma när det blir riskfritt att cykla igen!

haha. mm. Lär ju bli fullt med folk på cyckelvägarna sen.. 🙂 lite jobbigt när man har brottom på morgonen 🤪

kittem (oregistrerad)
Postat
haha. mm. Lär ju bli fullt med folk på cyckelvägarna sen.. 🙂 lite jobbigt när man har brottom på morgonen 😕

Haha ja, du får skaffa backspeglar och hellyse så att du kan äga gatan! hellyset är självklart till för att blenda de som kommer framför dig så att de väjer.. 😏

Postat

haha. mm. Lär ju bli fullt med folk på cyckelvägarna sen.. 😏 lite jobbigt när man har brottom på morgonen 😛

Haha ja, du får skaffa backspeglar och hellyse så att du kan äga gatan! hellyset är självklart till för att blenda de som kommer framför dig så att de väjer.. 😉

hahah. Jag å en kompis körde faktiskt det tricket innan 😆

Så fuult. 😆 :lol:

Måste bara skaffa backspegeln då. resten har jag 😛

kittem (oregistrerad)
Postat
hahah. Jag å en kompis körde faktiskt det tricket innan 😏

Måste bara skaffa backspegeln då. resten har jag 😆

Fan vad tufft! Men då är det ju inga problem. Men erkänn att det inte hade varit helt fel med en moppe då?

Postat

hahah. Jag å en kompis körde faktiskt det tricket innan 😆

Måste bara skaffa backspegeln då. resten har jag 😉

Fan vad tufft! Men då är det ju inga problem. Men erkänn att det inte hade varit helt fel med en moppe då?

haha. Det ade varit skönt. Men dyyrt 😛

sen är det väl nyttigt med cyckling. SKulle ju varit helt sönderförslappad om det inte vore för att jag har 5 km till plugget. alltså 1 mil cyckling om dan 😏

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Halva året drygt...fr.o.m. september t.o.m. april, är det kylskåpskallt eller frysfackskallt eller frysskåpskallt åtminstone någon gång under dygnet här i Göteborg.

Det är skit!

Dags att lämna Sverige.

För gott.

😉

:musik

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.