kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) snöar det någon mer stans i sverige än här i halland idag? Redigerat 16 mars 2006 av kittem
Micke H Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Verkligen...? 😄 EDIT: Du tryckte på fel knapp, va? 😛 EDIT2: Snygg vändning! 😄😄 Redigerat 16 mars 2006 av Lynxo
Micke H Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Vet...jag hälsade ju nyss. 😄 Jag tror att bara jag såg det där. 😄 Och jag förlåter dig! 😛 Redigerat 16 mars 2006 av Lynxo
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Ja, flera som har hälsar och varit trevliga! Hur svarar jag på speciella personers inlägg? Finns ju ingen svarsknapp ju.. 😄
Micke H Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 För att komma tillbaka till ursprungsfrågan (eller inte), så är det soligt, men otroligt slaskigt i innerstan här i Stockholm... 😄
android Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Hur svarar jag på speciella personers inlägg? Finns ju ingen svarsknapp ju.. 😄 Såhär menar du? Klicka på citera-knappen ovanför inlägget du vill svara på...
Danabacken Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag tror att bara jag såg det där. 😄 Och jag förlåter dig! 😛 Vad? Vad har jag missat?! 😄
Micke H Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag tror att bara jag såg det där. 😄 Och jag förlåter dig! 😎 Vad? Vad har jag missat?! 😄 Det du... 😎 Märk att hennes första inlägg i denna tråd är redigerat... 😄 Okej, ska inte mobba dig mera, annars kanske du inte kommer tillbaka! 😛
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag tror att bara jag såg det där. 😄 Och jag förlåter dig! 😎 Vad? Vad har jag missat?! 😮 Jag är ny här och skulle svara på ett inlägg, men skrev istället ett helt eget i off topic 😉
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag tror att bara jag såg det där. 😄 Och jag förlåter dig! 😎 Vad? Vad har jag missat?! 😎 Det du... 😎 Märk att hennes första inlägg i denna tråd är redigerat... 😉 Okej, ska inte mobba dig mera, annars kanske du inte kommer tillbaka! 😛 Du verkar vara en skurk! 😄 Berätta inte för alla om mitt misslyckade inlägg.. 😮
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Hur svarar jag på speciella personers inlägg? Finns ju ingen svarsknapp ju.. 😉 Såhär menar du? Klicka på citera-knappen ovanför inlägget du vill svara på... Såhär ja! Tack så mycket..
Danabacken Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag tror att bara jag såg det där. 😄 Och jag förlåter dig! 😎 Vad? Vad har jag missat?! 😮 Jag är ny här och skulle svara på ett inlägg, men skrev istället ett helt eget i off topic 😉 hihi!
Micke H Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag tror att bara jag såg det där. 😎 Och jag förlåter dig! 😎 Vad? Vad har jag missat?! 😛 Det du... 😎 Märk att hennes första inlägg i denna tråd är redigerat... 😉 Okej, ska inte mobba dig mera, annars kanske du inte kommer tillbaka! 😄 Du verkar vara en skurk! 😄 Berätta inte för alla om mitt misslyckade inlägg.. 😮 Jag tror att du just gjorde det åt mig. 😎 Fast det var ju inget roligt...jag ville ju göra det! 😎
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jag tror att bara jag såg det där. 😎 Och jag förlåter dig! 😎 Vad? Vad har jag missat?! 😛 Det du... 😎 Märk att hennes första inlägg i denna tråd är redigerat... 😉 Okej, ska inte mobba dig mera, annars kanske du inte kommer tillbaka! 😄 Du verkar vara en skurk! 😄 Berätta inte för alla om mitt misslyckade inlägg.. 😮 Jag tror att du just gjorde det åt mig. 😎 Fast det var ju inget roligt...jag ville ju göra det! 😎 Jo men får väl tydligen inte behålla gobitarna här för sig själv.. jag tillägger även att det inte snöar här längre, men det är fullt med is och snö, och solsken! Nu vill jag ha vår!
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Skitfint väder här i uppsala 😉 Plusgrader också känns de som 😮
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Skitfint väder här i uppsala 😉Plusgrader också känns de som 😮 Men bara i solen? Skönt när det tinar upp på vägarna så att man kan gå ut!
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Skitfint väder här i uppsala 😄Plusgrader också känns de som 😎 Men bara i solen? Skönt när det tinar upp på vägarna så att man kan gå ut! hehe. Nu är det nog bara plus i solen. verkar bli kallt igen 😉 Skönt att äntligen få cykla på lite asfalt 😮
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Skitfint väder här i uppsala 🙂Plusgrader också känns de som 🙂 Men bara i solen? Skönt när det tinar upp på vägarna så att man kan gå ut! hehe. Nu är det nog bara plus i solen. verkar bli kallt igen 😏 Skönt att äntligen få cykla på lite asfalt 😛 Ja jag menar det, nu kanske man äntligen vågar ge sig ut på vägarna igen för att snart håva hem körkortet 😄
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Skitfint väder här i uppsala 🙂Plusgrader också känns de som 🙂 Men bara i solen? Skönt när det tinar upp på vägarna så att man kan gå ut! hehe. Nu är det nog bara plus i solen. verkar bli kallt igen 😏 Skönt att äntligen få cykla på lite asfalt 😄 Ja jag menar det, nu kanske man äntligen vågar ge sig ut på vägarna igen för att snart håva hem körkortet 🙂 haha. 🙂 Själv la jag ner körkortet 😛
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Själv la jag ner körkortet 😏 Jaså.. men det känns ändå som att man kommer behöva det där någonstans i slutet. Gött att kunna köra lite som man vill 😛
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Själv la jag ner körkortet 😏 Jaså.. men det känns ändå som att man kommer behöva det där någonstans i slutet. Gött att kunna köra lite som man vill 😛 hehe. Jag kände precis motsatsen. så efter fem lektioner så... nae jag orkar inte 😄 Kommer ändå att använda cyckel som transportmedel de närmsta "minst" 5 åren 🙂
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Själv la jag ner körkortet 😏 Jaså.. men det känns ändå som att man kommer behöva det där någonstans i slutet. Gött att kunna köra lite som man vill 😛 hehe. Jag kände precis motsatsen. så efter fem lektioner så... nae jag orkar inte 😄 Kommer ändå att använda cyckel som transportmedel de närmsta "minst" 5 åren 🙂 haha vad sägen damen om det då? eller den kommande.. det kommer hon nog inte stödja dig i. fina damer ska åka i fina bilar! 🙂
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Själv la jag ner körkortet 😏 Jaså.. men det känns ändå som att man kommer behöva det där någonstans i slutet. Gött att kunna köra lite som man vill 😄 hehe. Jag kände precis motsatsen. så efter fem lektioner så... nae jag orkar inte 🙂 Kommer ändå att använda cyckel som transportmedel de närmsta "minst" 5 åren 🙂 haha vad sägen damen om det då? eller den kommande.. det kommer hon nog inte stödja dig i. fina damer ska åka i fina bilar! 🙂 haha. "kommande damen" kommer nog antagligen också ha cyckel som färdmedel.. med tanke på att jag bor i uppsala 😛
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 haha. "kommande damen" kommer nog antagligen också ha cyckel som färdmedel.. med tanke på att jag bor i uppsala 😏 Men uppsala är la ingen "cyckelstad"?
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 haha. "kommande damen" kommer nog antagligen också ha cyckel som färdmedel.. med tanke på att jag bor i uppsala 😏 Men uppsala är la ingen "cyckelstad"? öhm. Varit i uppsala? 😆 40 000 studenter har nog inte råd med bilar... och en stor del av de ickestuderande cycklar också eftersom cyckelvägarna är så bra 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.