ozz Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 Yes yes Im there www.myspace.com/hellbelly1 Det e bara att adda!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
de Qunicey (oregistrerad) Postat 16 maj 2006 Dela Postat 16 maj 2006 http://www.myspace.com/thefridaynightpreachers e adressen till mitt bands presentations sida, lite torftig nu men mer info kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rock strongo Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Kan någon vara så snäll att förklara vad myspace är är för nåt? Jag skulle iofs kunna surfa dit själv, men internet är så stort och o täckt. Det skrämmer mig. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
basshole Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Jag reggade Teliaroboten som en musiksida på myspace idag. Verkar ta ett jäkla tag för uppladdad musik att dyka upp på sidan? Det tog ca 24 timmar för oss, så det är nog som det ska. www.myspace.com/jetairliner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
YöApina Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 The Music Of Matias Lehtola ;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 (redigerat) Kan någon vara så snäll att förklara vad myspace är är för nåt? Jag skulle iofs kunna surfa dit själv, men internet är så stort och o täckt. Det skrämmer mig. 😕 Hej! Myspace, det är en plats på Internet, där man som privatperson eller som musiker eller som något annat, kan få ha ett utrymme helt gratis efter vad jag förstår. Man kan då skriva in text, lägga in bilder, byta layout på sidan. Sedan kan man lägga in ljudklipp och t.o.m. videoklipp. Har ingen sådan sida själv ännu. 🥰 :musik Redigerat 22 maj 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
auto mode Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 http://www.myspace.com/schlachthofindustry Håller på och bygger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Nu är allt uppe o rullar. http://www.myspace.com/teliaroboten Toksnygg sida! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 VII Gates myspace account Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fudgesson Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 http://www.myspace.com/tublenco (Sci-Fi / Spy-Fi) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hybner (oregistrerad) Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 http://myspace.com/nervid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimbambop Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 hmm.. håller på och pillar med en sån där myspace-sida. Hur ända in i "#%& moddar man sidorna sådär fräckt? Använd HTML-kod står det i nån help-fil... men vart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 (redigerat) jaja, jag har fallit i fällan... FredAsp >>>>>>>>>>>>>> Redigerat 6 november 2006 av FredAsp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Inte än, men det blir nog så, när jag får tummen ur... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 det går ju att betala 12 kr i månaden o slippa ha en massa skitreklam på sin sida också... Är det ingens som tycker det är jobbigt? Ordet HELT GRATIS, verkar för vissa vara helt obundet med de åtaganden man måste ställa upp på för att lägga upp en sida. Ja, ja, jag är inte arg på eller besviken på någon, bara undrar om ni ens reflekterar över att ni ställer upp på vissa grejer/ vill att er musik ska visas i tillsammans med nått smaskigt multinationellt bolag. Jag har inte sett någon internetreklam på över ett år. Skaffa Firefox och Adblock Plus så kommer du inte ens märka något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 det går ju att betala 12 kr i månaden o slippa ha en massa skitreklam på sin sida också... Är det ingens som tycker det är jobbigt? Ordet HELT GRATIS, verkar för vissa vara helt obundet med de åtaganden man måste ställa upp på för att lägga upp en sida. Ja, ja, jag är inte arg på eller besviken på någon, bara undrar om ni ens reflekterar över att ni ställer upp på vissa grejer/ vill att er musik ska visas i tillsammans med nått smaskigt multinationellt bolag. Jag har inte sett någon internetreklam på över ett år. Skaffa Firefox och Adblock Plus så kommer du inte ens märka något. gött mos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 det går ju att betala 12 kr i månaden o slippa ha en massa skitreklam på sin sida också... Är det ingens som tycker det är jobbigt? Ordet HELT GRATIS, verkar för vissa vara helt obundet med de åtaganden man måste ställa upp på för att lägga upp en sida. Ja, ja, jag är inte arg på eller besviken på någon, bara undrar om ni ens reflekterar över att ni ställer upp på vissa grejer/ vill att er musik ska visas i tillsammans med nått smaskigt multinationellt bolag. Jag har inte sett någon internetreklam på över ett år. Skaffa Firefox och Adblock Plus så kommer du inte ens märka något. gött mos Mycket smarrigt mos. Fö tycker jag inte att det är så hemskt att ha sin musik på en websida med reklam. Skulle du neka reklamradio att spela dina låtar? Säga nej till ett liveframträdande i TV4? Det skulle inte jag. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kvist (oregistrerad) Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 www.myspace.com/taetre dödsmetall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 (redigerat) Här är min lilla sida 😳 Redigerat 6 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brynge Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 www.myspace.com/emilbrynge myspace äger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brynge Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Här är min lilla sida 😉 ditt citat var jävligt äckligt... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Här är min lilla sida 😉 ditt citat var jävligt äckligt... 😳 vad menar du???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimbambop Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Hepp, nu har jag en sån där myspace-grej... 😉 Jojomensan! Här e den Mhm... och vad gör jag med den nu då? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Nääh, nu måste jag fråga... Om man bortser från att det är gratis, vilket mervärde ger MySpace jmft med en egen sida på klassiskt webhotell? Jag fattar att det finns en massa community-features och andra häftigheter, men genererar det verkligen en massa trafik och lyssnare för er? Har aldrig pallat regga mig där, men söker skäl att uppmuntra mig till det... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
staf Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nääh, nu måste jag fråga... Om man bortser från att det är gratis, vilket mervärde ger MySpace jmft med en egen sida på klassiskt webhotell? Jag fattar att det finns en massa community-features och andra häftigheter, men genererar det verkligen en massa trafik och lyssnare för er? Har aldrig pallat regga mig där, men söker skäl att uppmuntra mig till det... 😉 Det är nog en större fördel att vara med än vad du tror. Jag har varit online bara några veckor och det har lett till vissa kontakter som gett mig vissa möjligheter att komma i kontakt med liknadsinnade männsikor. Jag tex hade alltid trott innan att folk i musikbranchen (bolag, djs, producenter osv) inte var speciellt öppna men det är precis tvärt om. Glöm det där med att skicka email eller demo till ett bolag eller en artist... det är myspace som gäller, bli polare med din idol och skriv i hans/hennes gästbok? kanske svarar han/hon i din? Det är iallafall bra att visa sin existens, det är viktigt att hänga på allt sånt där gratis PR skit och det utvecklar sig bara till det vad du gör det till. Men som sagt man det handlar inte BARA om att regga sig utan även ha en stilren och innehållsrik presentation, sitt egna lilla koncept och framför allt bra musik i sin player annars kommer man inte så långt. Har för mig att jag läste någonstans att dom hade 54 miljoner artister reggade? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej! Mervärdet består nog i att det just är gratis samt att det är en plats för kommunikation musiker emellan. Att ha en plats på ett "vanligt" webbhotell genererar en massa annat löst folk (också). 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olivetti (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 http://www.myspace.com/whatifx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TUFFTUFFTUFF Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 GOLDCRUSH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Diablo Swing Orchestra Inte så mycket uppe än men det kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debbie Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 (redigerat) meine kleine deutsche@myspace kom å ladda ner några hits... Redigerat 27 juni 2006 av debbie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.