Sauron (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Någon som testat Audio edition? Är bara lite nyfiken... Ge synpunkter. 🙂 Läs mer HÄR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Adobe Audition heter det. Inte Audio Edition. Adobe köpte upp Syntrillium och gjorde om Cool Edit Pro 2 till Audition. Väldigt bra ljudeditor! Plus: + Det är billigt. + Brusreduceringsfunktionen är guld värd. + FFT Filter med kirurgisk noggrannhet! + Det smäller Wavelab, Sound Forge osv. på fingrarna när det gäller redigering av instrumentsamplingar. Minus: - Enbart DirectX-effekter, så jag saknar VST-stöd. - Multitrackdelen är rätt simpel. På den punkten är Wavelabs Audio Montage bättre. Slutsats: Min favoritmjukvara efter Reason... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Låter som nästa sak att införskaffa faktiskt... Tack för att frågan restes. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Har kört adobe audition länge. Funkar perfekt för oss amatörer i alla fall. Har kommit en ny version aldeles nyligen så nu finns det även VST-stöd. http://www.adobe.com/products/audition/newfeatures.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 (redigerat) Vad läser jag? 1.5!! Med VST-stöd!! 🙂 ´ Wooooooooooooooooooohoooooo! 😄 69$ för uppdateringen? Runt 500:- SEK eller? Redigerat 29 maj 2004 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 😄 jag pissade själv på mig när jag läste om det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Dela Postat 29 maj 2004 Då har jag gjort nåt bra mao, reste frågan... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.