Sauron (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 Någon som testat Audio edition? Är bara lite nyfiken... Ge synpunkter. 🙂 Läs mer HÄR
Linus Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 Adobe Audition heter det. Inte Audio Edition. Adobe köpte upp Syntrillium och gjorde om Cool Edit Pro 2 till Audition. Väldigt bra ljudeditor! Plus: + Det är billigt. + Brusreduceringsfunktionen är guld värd. + FFT Filter med kirurgisk noggrannhet! + Det smäller Wavelab, Sound Forge osv. på fingrarna när det gäller redigering av instrumentsamplingar. Minus: - Enbart DirectX-effekter, så jag saknar VST-stöd. - Multitrackdelen är rätt simpel. På den punkten är Wavelabs Audio Montage bättre. Slutsats: Min favoritmjukvara efter Reason... 😄
Neko Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 Låter som nästa sak att införskaffa faktiskt... Tack för att frågan restes. 😄
unbornichen Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 Har kört adobe audition länge. Funkar perfekt för oss amatörer i alla fall. Har kommit en ny version aldeles nyligen så nu finns det även VST-stöd. http://www.adobe.com/products/audition/newfeatures.html
Linus Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 (redigerat) Vad läser jag? 1.5!! Med VST-stöd!! 🙂 ´ Wooooooooooooooooooohoooooo! 😄 69$ för uppdateringen? Runt 500:- SEK eller? Redigerat 29 maj 2004 av vectro
Sauron (oregistrerad) Postat 29 maj 2004 Postat 29 maj 2004 Då har jag gjort nåt bra mao, reste frågan... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.