BaldByChoice Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Jag undrar om följande moderkort skulle funka till en musikdator: Asus P5LD2-VM, I945G, Socket-775, m-ATX GbLAN, SATAII, Ljud, DDR2, PCI-Ex16 Jag tänker bygga i ett Antec Aria-chassi. Skulle det funka att köra UAD på detta moderkort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Här finns en lista över system som funkar med UAD-1: Chris Milnes UADForum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 16 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2006 Här finns en lista över system som funkar med UAD-1:Chris Milnes UADForum Tack! Snacka om snabbt svar! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Det moderkortet har inbyggt videokort utan eget minne och snor då från ramet, troligen 128mb. Och ram värderas högt i musikdatorer. Ha det i baktanke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 16 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2006 Det moderkortet har inbyggt videokort utan eget minne och snor då från ramet, troligen 128mb. Och ram värderas högt i musikdatorer. Ha det i baktanke. Bra tänkt! 😄 Det får bli ett ASUS A8V K8T800PRO SKT-939 AMD AGP ATX i stället. Samt ett miditower. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Låter bra... Själv får jag min nya dator imorgon. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 16 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2006 Låter bra...Själv får jag min nya dator imorgon. 😆 Kul! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.