saibot Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Låtnamn: I Wanna Love You Baby version 2 Artist/grupp: Saibot Genre: Rock Låtlängd: 3:10 Kompositör: Tobias Welin Producent: Martin Höckert Inspelningsår: 2006 Format: WMA Storlek: 3 megabyte Status: Färdig demo? Lätlänk: IWannaLoveYou2.mp3 Redigerat 20 mars 2006 av saibot
saibot Postat 18 mars 2006 Trådstartare Postat 18 mars 2006 Tjena! Om 35 pers är inne, varför skriver ingen något? Har jag gjort något fel, eller är det inget att kommentera? //Saibot
Lindebergmusic (oregistrerad) Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Denna versionen var mycket bättre än den tidigare. Melodier och harmonier känns bra. Dock är det nog hur instrumenten spelas jag hänger upp mig på mest. Variera lite mer. Vissa instrument tex gitarr och elpiano spelar ganska enkelt. Fyll ut mer och sväng loss. MVH /Johan
Marrexxx Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Mycket bättre men våga ta ut svängarna lite mer - mindre framfot mer groove. Sången är Ok på versen - personlig och dynamisk - men på refrängen krävs att den här typen av nedtonad sång är helt ren för den ska funka. Nu svajar det lite åt olika håll Kan du inte sätta den så ta ngt. auto-tune effekt på den - det gör dom stora pojkarna och flickorna.
saibot Postat 19 mars 2006 Trådstartare Postat 19 mars 2006 (redigerat) Tack för snälla ord! Vi försöker bara "få ner låten" på en demo, d v s tanken är att någon A&R eller så ska höra hur det kan bli. Men det är klart - det kanske är värt att försöka svänga till det redan nu med mer seriöst spelande? Ändrat till mp3 här också. //saibot Redigerat 19 mars 2006 av saibot
saibot Postat 20 mars 2006 Trådstartare Postat 20 mars 2006 Laddat upp låten här också om det är fler som inte kunnat lyssna via länken.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.