Jump to content
Annons

Ny på forumet, ny mix!

Recommended Posts

Postat
Förlåt att jag inte läste inlägget innan och förlåt om jag gjorde dig rasande över en taskigt kodad sida, men hör det inte till ett foruminlägg att man ska hålla en trevlig ton också?

Du har inte gjort mig rasande på nåt sätt. 😲 Jag informerade bara om problemet vissa upplevde och gav tips på hur det kan undvikas.

Svårt att förmedla känslor i ren text på ett forum utan att använda överdrivet med smileys 😄

Och ja.. Jag är oftast trevlig 😎 Vad upplevde du som otrevligt med mitt inlägg? 😕

Förövrigt har jag hört din låt nu.. Lät mycket bra inspelat och så.. Tyvärr inte min typ av musik då.. Men ljudmässigt och sångmässigt låte mycket bra ju 😉

Annons
Elof (oregistrerad)
Postat
Förlåt att jag inte läste inlägget innan och förlåt om jag gjorde dig rasande över en taskigt kodad sida, men hör det inte till ett foruminlägg att man ska hålla en trevlig ton också?

Du har inte gjort mig rasande på nåt sätt. 😲 Jag informerade bara om problemet vissa upplevde och gav tips på hur det kan undvikas.

Svårt att förmedla känslor i ren text på ett forum utan att använda överdrivet med smileys 😎

Och ja.. Jag är oftast trevlig 😎 Vad upplevde du som otrevligt med mitt inlägg? 😕

Förövrigt har jag hört din låt nu.. Lät mycket bra inspelat och så.. Tyvärr inte min typ av musik då.. Men ljudmässigt och sångmässigt låte mycket bra ju 😉

Det verkade som du blev resande och attackerade min dåliga länk med vrede bara, men okej, jag missförstod 🙂

Det är svårt med text, när det ändå är ett ljudforum borde vi börja posta streamade ljudfiler istället 😄

Tackartack för att du tycker det låter bra.. peace out!

Postat

tack för infon hörrö. Jag snackade lite med ludde förut och han skickade över något du skrev om hur du hade spelat in Lombardi skivan, mycket skumma grejor där men tydligen så funkar det väldigt bra eftersom det låter bra!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.