Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kära ägare (och vetare) av Audiophile 2496!!

Jag gick o köpte ett "AP 2496" igår och körde usual procedure med drivrutiner m.m. bla bla...och allt har gått bra o funkat o får ljud...

MEN!!!!...alltid ett men... 😛

jag sitter med både software och hårdvaruburk(JV-2080), och problemet är att jag kan inte köra dom samtidigt, för i Delta mixern så kan jag antingen ha WavOut 1/2(software) eller H/W In 1/2 (ljudmodul)...MEN inte samtidigt!!!

1. ...så jag undrar om jag kan köra dom samtidigt? Som tur så har jag fortfarande öppet köp till Tisdag 1/6, MEN jag behöver hjälp fort!!!! 😛

2. Vad ska jag ha annars för kort som klara detta???

Jag har ingen mixer men det skulle ju inte spela någon roll eftersom extern ljudkälla är ju extern ljudkälla oavsett....soundet måste ju ändå in någonstans...

"help...I need somebody...help...not just anybody..."

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

Du har också ett val som heter "monitor mixer" (eller nåt med "ASIO" på macen, om jag inte minns fel). Har du den vald lyssnar du både internt och på ingångarna samtidigt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.