Jump to content
Annons

Studio forum - en kort kärleksförklaring

drloop (oregistrerad)

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)

Längesedan jag varit aktiv i något forum.

Surfade håglöst omkring och hittade en intressant artikel på forumet.

Hittade Mixologi senare och lyssnade på vad andra glada musikanter gjorde med grunderna.

Nu har jag triggat fullständigt. Otroligt skönt att hitta likasinnade i detta forum.

Bra tips, en ganska avslappnat miljö, inte för många besserwissers med sura kommentarer.

Studio! Detta är en guldgruva för användare och för er.

Var rädda om detta forum, gäller både Studio och användare!

Avslutningsvis : En stjärna till Majken och hans synth Chimera!

Ball att ratta om än lite klurig ibland. Man undrar vad Majken går på? Esspresso?

:-)

JL

Dela på andra sajter

Annons
Avslutningsvis : En stjärna till Majken och hans synth Chimera!

Ball att ratta om än lite klurig ibland. Man undrar vad Majken går på? Esspresso?

:-)

JL

Jag har hört från väl insatta källor att Majken har ett nyckelhål i ryggen...och att han eller hans flickvän vrider upp honom varje morgon! 😕

Redigerat av Lynxo
Dela på andra sajter

Jag har hört från väl insatta källor att Majken har ett nyckelhål i ryggen...och att han eller hans flickvän vrider upp honom varje morgon! 😄

Åh har hon skvallrat? Rackarns, jag som trodde att min hemlighet var säker. 😆

/Majken

Dela på andra sajter

absolut är detta forum ett forum värt namnet 😳

det bästa är nog att detta riktar sig till sådana som är intresserade av musik, ha en egen studio (drömmer) och här samlas noviser såsom gamla goda rävar som kan otroligt mycket. Detta är verkligen styrkan med forum över nätet. Själv hade jag en fråga som jag inte själv visste svaret på och slängde upp den på nätet. Dagen efter hade någon svarat och det funkade perfekt! Man kan ju alltid undrat vad som hänt om man inte hade fått problemet fixat, en hemsk tanke

MVH Anders

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.