Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 255
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

hum detta väkar inte så lovande. Kan ju alltid prova åka med gammla kortet.

Föresten hur hittar man varandra?

Postat

känns som jag kommer missa denna irl. Synd för det vorre skoj. Kanske fårtag på en remsa eller kort till kvällen, men det ser rätt mörkt ut:(

Bussigt för erbjduandet om öl.....!

Men om jag får tag på busskort så kommer jag stå där ute kl 19!

Postat (redigerat)

fan nästan så man funderar på att gå dit.. Allts gå som i promenara. Men det är eb bit ifrån farsta till odenplan:S

skulle ju vara så trevligt

Redigerat av Lådan
Postat
PLANKA.nu

det kan det vara värt:P haha

men vi får se hur det går.. Om man hoppas massaor o håller tummen kanske det löser sig

Postat
HMMM HMMM????? HMMM.......fan det var ju riktig trevligt sist.......HMMM (ljudet av mina funderingar för den som inte fattar)

kanske dyker upp  😕

Kom igen nu!

Kan jag baxa mig dit så borde du också fixa det! 😄

Postat
HMMM HMMM????? HMMM.......fan det var ju riktig trevligt sist.......HMMM (ljudet av mina funderingar för den som inte fattar)

kanske dyker upp 😕

Ja klart du ska komma!

Postat
känns som jag kommer missa denna irl. Synd för det vorre skoj. Kanske fårtag på en remsa eller kort till kvällen, men det ser rätt mörkt ut:(

Ja det känns som du lever det internationella playboy livet till max just nu. Sitter fast i Farsta centrum utan busskort och utan 20 spänn till en flaska öl 😕 .

Planka på t-banan och tigg öl av oss andra. Visa oss lite rock'n'roll-attityd!!! 🙂

Postat
känns som jag kommer missa denna irl. Synd för det vorre skoj.  Kanske fårtag på en remsa eller kort till kvällen, men det ser rätt mörkt ut:(

Ja det känns som du lever det internationella playboy livet till max just nu. Sitter fast i Farsta centrum utan busskort och utan 20 spänn till en flaska öl 😕 .

Planka på t-banan och tigg öl av oss andra. Visa oss lite rock'n'roll-attityd!!! 🙂

vettifan om man vågar planak.. sist kosta det 800:- o en överlång promenad:S men det kasnke ordnar sig ändå. Vart är mötesplatsen vid vasas eller?

Ska försöka mig på lite rock'n'roll-attityd

Postat
känns som jag kommer missa denna irl. Synd för det vorre skoj.  Kanske fårtag på en remsa eller kort till kvällen, men det ser rätt mörkt ut:(

Planka på t-banan och tigg öl av oss andra. Visa oss lite rock'n'roll-attityd!!! 🙁

vettifan om man vågar planak.. sist kosta det 800:- o en överlång promenad:S men det kasnke ordnar sig ändå. Vart är mötesplatsen vid vasas eller?

Ska försöka mig på lite rock'n'roll-attityd

PM:a ditt mobilnummer så sms:ar jag om det är kontrollanter vid Odenplan 🙂

Postat

och åker du dit för plankning så hör av dej så kastar jag in en hundring till bötern för att du är rock'n'roll!!! Om du gör en topic här på forumet hjälper nog fler till med insamlingen av kontanter.

Haha, du har inte orsak längre att inte komma. VI SES ALLTSÅ DÄR! 😕

Postat

vi säger såhär: Jag testar att ta mig till odenplan, funkar det kommer jag till vasas runt sju tiden, om jag inte är där så har jag aningen tosrkat för en kontroll nisse, eller så gick det inte att kommapå tuben alls.!

chansen är 50-50 så det kan funka:D

Hur hittar man er? Står ni i en klase utanför haket o sjunger eller spelar luftgitarr?

Postat
vi säger såhär: Jag testar att ta mig till odenplan, funkar det kommer jag till vasas runt sju tiden, om jag inte är där så har jag aningen tosrkat för en kontroll nisse, eller så gick det inte att kommapå tuben alls.!

Hur hittar man er? Står ni i en klase utanför haket o sjunger eller spelar luftgitarr?

Vi är längst in i lokalen och slåss om vilken stereouppmickningsteknik som är bäst att använda vid inspelning av en stråkorkester. Pazo har stort hår, Pellesnusk har inget hår alls och vi andra har något slags mellanting. 😕

Postat

Vi sitter inne på stället och hinkar öl. Om alla går in, köper en öl och sedan tar sikte på Pazo så blir det bra! 😕

Lycka till med plankandet!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Fan vad skoj ni kommer ha det 😕

Postat

Vi sitter inne på stället och hinkar öl. Om alla går in, köper en öl och sedan tar sikte på Pazo så blir det bra! 😕

okey:) jag skall göra allt o lite till för att komma:D

fatta inte riktigt kartan men jag får fråga mig fram:D

ses där då🙂

Postat

Jaha, då lättar man snart. Ska ta en efterjobbetöl med en polare och vi ämnar ta den (dom) på Vasa. Är där runt klockan sex.

Postat
Jaha, då lättar man snart. Ska ta en efterjobbetöl med en polare och vi ämnar ta den (dom) på Vasa. Är där runt klockan sex.

Haha, king!

Postat

ses där då🙂

Det är omöjligt att gå vilse den korta biten. Lycka till i alla fall!

Postat (redigerat)

ses där då🙂

Det är omöjligt att gå vilse den korta biten. Lycka till i alla fall!

Till och med Stevie Wonder skulle hitta.

Redigerat av mornel
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Nu sticker Marcus till Dalarna! 😲🙂

ha så skoj ikväll! 🙁🙁

Postat
Nu sticker Marcus till Dalarna! 😲🙂

ha så skoj ikväll! 🙁🙁

🙁

Postat

Alrrajt, jag ska bara hem en vända och grunda med lite fulsprit. Räkna med att jag kommer runt åtta när jag är lagom full för att hitta 😲

/Majken

Postat
Alrrajt, jag ska bara hem en vända och grunda med lite fulsprit. Räkna med att jag kommer runt åtta när jag är lagom full för att hitta 😲

/Majken

haha! Jag rör mig så smått nu. Vi ses!

Postat

Glöm nu inte för allt smör i småland en digital-kamera ikväll nu gubbar!

själv så sitter jag på tåget www.sjinternetombord.se ...

Har köpt mig senaste SoundOnSound så får väll drägla i den lite när batterierna

i min laptop har tagit slut...

Hälsa alla...

Postat

Nu e jag hemma igen.. gick inget vidare detta.. Jag lyckades trotsa spärrarna i tunnelbanan, men halvvägs började jag mår rätt illa, men åkte åndå till odenplan för att möta er och camilla som stog där o vänta. Jag irra runt ett tag och fråga ett par st om vägen, me ingen visste vart det låg. Efter ett tag bestämde jag mig för att det inte var nå höjdare att vara i stan när man mår illa, så jag hoppapå snöret hem igen! Men men, sånt som händer ibland, kan bara hoppas ni har en trevlig kväll, och hoppas på det blir fler chanser för en irl...!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.