Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Shit pommefrites! Synd på så trevligt sällskap, men jag är helt slut efter ett tolvtimmarspass (med start klockan fem i morse) så jag bangar...

Men ha det så bra. :rolleyes:

Annons
  • Svar 255
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Vafan gör mornel hemma före mig!?

Lådan, schysst att du lyckades bli utkastad från Vasa. Det är dumt att starta bråk sådär. Inte många som lyckats med den bedriften.

Postat

Lådan!!!! Vafaan. 🙂 Men det är lugnt ändå! Va sa egentligen vakten där när du blev nekad ölen??

Postat

Boyaka!

Jösses lådan, du är inte direkt ett med spriten..

Vacum, satan i gatan vad snabbt det gick för dig att komma hem då. Och varför är det alltid jag och Giggsy som är sist kvar?

/Majken

Postat
Vacum, satan i gatan vad snabbt det gick för dig att komma hem då. Och varför är det alltid jag och Giggsy som är sist kvar?

/Majken

Ja, själv e jag hemma nu. Tre kvart efter VacUm och då var vi på t-centralen samtidigt. Fuskigt...

Majken, det ser ut som vi är förutbestämda att va kvar längst. Fint folk lämnar festen sist, som dom säger. 🙂

Men lådan alltså, lådan. Du är värd en egen IRL-tråd! Om vi har några iRL's till finns det förmodligen stoff till en roman! 🙂

Postat
Vafan gör mornel hemma före mig!?

Lådan, schysst att du lyckades bli utkastad från Vasa. Det är dumt att starta bråk sådär. Inte många som lyckats med den bedriften.

Haha, det tar ju inte mig mer än en kvart att åka därifrån och hem, så det är inte så konstigt.

Tack för igår hörni! Det var grymt trevligt. Fast alltså, Lådan, du borde nog tänka på vad du säger till folk. Det är inte okej att nypa och kalla servitörerna för "stumpedigumpan" även om man är sjukt berusad.

Postat (redigerat)
Haha, verkar ha gått vilt till. Själv åkte jag polisbil hem. Alltså vann jag.

Jag förväntar mig bilder 😛

Redigerat av Pluffo
Postat

Alltså det finns folk i sällskapet som nog ska vara glada att det inte fanns någon kamera. Vilket jidder det blev när Lådan började dansa på bordet..... 😛

Postat

Alltså det finns folk i sällskapet som nog ska vara glada att det inte fanns någon kamera. Vilket jidder det blev när Lådan började dansa på bordet..... 😛

va skämtar ni eller? Hann han med allt det där innan han kom hem vid halv nio? 🙁

Jag antar att ni bara bluffar era filurer 😄

Postat
Boyaka!

Jösses lådan, du är inte direkt ett med spriten..

/Majken

Ja, jag såg mitt tåg en bit bort så ja hann med det precis där.

Ingen bakfylla här! Fan va skönt.

Postat

haha! förlåt:P

Postat

Haha... så det var därför Lådan mådde illa. Han switchade över till sin andra schizo-personlighet, och trodde att han åkte hem, men istället tog Mr Hyde över och flippade ut helt. 😛

Bilder!! Vacum, u o me... 😛

Postat

Det verkar inte vara lika mycket vilja att berätta om kvällen denna IRL... 😄

Samtidigt verkar det som vakterna höll Lådan... 😄

Vad hände egentligen... 😄

Postat

då jag inte var med utan bara mitt alterego som dasnar på bord var med kan jag inte svara på vad som hände med alla.. Men i mitt fall var det såhär:

Kvällen närmar sig sjutiden, jag är grymt laddad för att åka på irl. Eftersom jag var pank o utan busskort busade jag lite o plankade på tuben. Efter halva vägen börjar jag må grymt illa o skickar ett sms till camilla som även hon skulle med (hon väntade i odenplan). Jag bestämmer mig för att ändå göra ett försök att trägga dessa trevliga "gubbar" och kvinnan.. Väl framme mår jag riktigt dålig, men frågar ändå ett par ungdommar vart vasas ligger, men tydligen visste ingen av dpm vart det låg, så jag åkte hem igen. Men endel av mig var kvar o festa järnet, strippa på bordet osv, som sagt tur att det inte fans någon kamera:P

Postat

Kvällens roligaste happening måste ändå ha varit när snuskpelle gjorde skäl för sitt namn och filmade 17-18-åriga brudar på Vasas dansgolv med sin mobil när han, jag, Pazo och force_fEd var iväg och gungade våra kroppar i takt med den svala reggaetonen stället bjöd på.

Pelle, kan du inte lägga upp filmen här? 😄

Postat
Kvällens roligaste happening måste ändå ha varit när snuskpelle gjorde skäl för sitt namn och filmade 17-18-åriga brudar på Vasas dansgolv med sin mobil när han, jag, Pazo och force_fEd var iväg och gungade våra kroppar i takt med den svala reggaetonen stället bjöd på.

den filmen vill jag se.. nog många som vill det:P

Men rent allmänt, hur klarade ni kvällen utan mig då? Gick allt bra, var "alla" där`. Hur gick det med sovplats för pazo ?

Postat

Men rent allmänt, hur klarade ni kvällen utan mig då? Gick allt bra, var "alla" där`. Hur gick det med sovplats för pazo ?

Ehh, du och Pazo drog hem tillsammans i en taxi vid tvåtiden. Du kan inte mena att du har glömt bort det. Var han inte kvar hos dig när du vaknade?

Postat

Ehh, du och Pazo drog hem tillsammans i en taxi vid tvåtiden. Du kan inte mena att du har glömt bort det. Var han inte kvar hos dig när du vaknade?

jävla alkohol... pazo måste fått napp på nå brud för när jag vakna var han borta:S

Postat

Jag har sladden som kopplar mobilen till datan på jobbet, och filmen från dansgolvet är för stor för att skicka som ett MMS till min email. Men bara för att rädda min ära kan jag berätta att minst halva filmen är på Mornel, Pazo och Force som stuffar på dansgolvet. Det är först när dom blir lite tråkiga som jag filmar de kvinnliga dansande talangerna!

Postat

efter att ha stått å väntat i jättekylan i stockholm i en timma. sen däckat på bussen. sen vakna en timma senare när den kommit fram. Och då vare lite bakis ..

Att sen få gå hem i 20 minuter är ingen höjdare

Postat

Pelle, kan du inte lägga upp filmen här? 😆

Jag har sladden som kopplar mobilen till datan på jobbet, och filmen från dansgolvet är för stor för att skicka som ett MMS till min email. Men bara för att rädda min ära kan jag berätta att minst halva filmen är på Mornel, Pazo och Force som stuffar på dansgolvet. Det är först när dom blir lite tråkiga som jag filmar de kvinnliga dansande talangerna!

Vem bryr sig om brudarna? Jag vill se forumiterna dansa 😆

musik (oregistrerad)
Postat

"så jag åkte hem igen. Men endel av mig var kvar o festa järnet, strippa på bordet osv"

Citat "Lådan"

Förklara!

Hög på nåt?

Klonad?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.