Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad skall jag köpa för att komma så billigt som möjligt undan? Lurarna skall endast användas som medhörning vid sånginspelning. Musik och sång skall höras i lurarna, men inte utanför.. Billiga skall de vara oxo! Absolut max 500:- !!

Annons
Postat

Finns slutna lurar från 174:- på börsen, klart att du får lite lite läck men det är ju inget som brukar höras på inspelningen när musiken spelar med i slutet ändå. Annars om du vill ha helt slutna så är det heldämpade trummkåpor som gäller eller frestyleproppar och hörselskydd. Men bekvämast blir med ett par vanliga lurar. Jag tror inte det lila läcket som blir kommer att vara nått problem. Det är värt att testa så dom sitter skönt, det är mycket värt med lurar som sitter bra.

Postat
Tjo,

Jag har själv ett par AKG K44, 250 spänn på musikcentralen -Sitter kanon och låter faktiskt helt ok!

Tjohopp!

Hur är det med läckage på de AKG-lurarna?

Vilka är det för 179:- på Börsen?

Postat

Tycker du kan prova Behringers HPS3000 (220:- på börsen). Är hyffsat täta och låter helt ok. Kanske inget jag skulle mixa i, men som lyssningslur vid pålägg tycker jag den funkar utmärkt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.