djonas Postat 14 mars 2006 Dela Postat 14 mars 2006 (redigerat) Den 13/4 ca kl 21 lirar jag live, solo dårå 😕 , på klubb Carpe Noctem som tidigare hette Bonden Bar som ligger på söder i Stockholm. Kanske nån av er stockholmare som har vägarna förbi, eller nån annan. 😳 Mvh / djonas Adressen är; Carpe Noctem Bondegatan 1C (ligger på Södermalm) 08-641 86 74 Redigerat 9 april 2006 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 ...haha som jag trodde. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
progg Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Hehe. Stackare. Vad är det du ska spela för musik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Hehe. Stackare. Vad är det du ska spela för musik? lyssna i demoforum-delen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Fasen - jag bryr mig, men hur skall du spela instrumental progressiv hårdrock solo? //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zando Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Fasen - jag bryr mig, men hur skall du spela instrumental progressiv hårdrock solo? //nemo Playback 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Järven Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 (redigerat) Fasen - jag bryr mig, men hur skall du spela instrumental progressiv hårdrock solo? //nemo Men han tar väl med en laptop eller nåt med kompet och pluggar in i PA:systemet!? Fasen när jag tänker på det så behöver man väl bara en Ipod, en POD-xt, en gitarr och lite sladdar så kan man spela vad som helst! 🙂 Jag hade kommit om det inte hade varit så långt dit! Redigerat 15 mars 2006 av Järven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Hade det inte varit 50 mil enkel resa, hade jag dratt dit direkt. 🙂 Lycka till 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Kul! Samma kväll lirar jag i Berlin. Så om det mot förmodan skulle bli tråkigt på Noctem, glid dit istället. Och förresten. Om ni ändå vill ha mer djonas så kan ni hänga och digga lite i hissen på vägen upp till hotellrummet. Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rian Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Coolt! Jag ska försöka komma ner! /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 16 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2006 Fasen - jag bryr mig, men hur skall du spela instrumental progressiv hårdrock solo? //nemo Playback 😏 Yepp exakt, kanske inte så upphetsande men ändå. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 16 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2006 (redigerat) Hehe. Stackare. Vad är det du ska spela för musik? lyssna i demoforum-delen 😆 Ja precis eller klicka här!. En liten låt jag gjort. 😏 Mvh / djonas Redigerat 16 mars 2006 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Är jag hemma och inte bussy med annat kommer jag förbi o surrar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 16 mars 2006 Dela Postat 16 mars 2006 Ska försöka titta förbi. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 16 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2006 Fasen - jag bryr mig, men hur skall du spela instrumental progressiv hårdrock solo? //nemo Men han tar väl med en laptop eller nåt med kompet och pluggar in i PA:systemet!? Fasen när jag tänker på det så behöver man väl bara en Ipod, en POD-xt, en gitarr och lite sladdar så kan man spela vad som helst! 😆 Jag hade kommit om det inte hade varit så långt dit! ungefär så ja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 16 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 16 mars 2006 Hade det inte varit 50 mil enkel resa, hade jag dratt dit direkt. 🙂 Lycka till 😄 Får bli nästa gång. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 17 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 17 mars 2006 Kul! Samma kväll lirar jag i Berlin. Så om det mot förmodan skulle bli tråkigt på Noctem, glid dit istället. Och förresten. Om ni ändå vill ha mer djonas så kan ni hänga och digga lite i hissen på vägen upp till hotellrummet. Lycka till! Jaha vad kul. Hehe Berlin är ju kanske lite häftigare än putte sthlm. 😄😆 Edit:...glöm inte att be hotellet skicka stimpengar till mig. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Fasen! Det skulle jag vilja se! Men kan inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Jag ska försöka vara där! Haru inget eget kompband? på tiden att skaffa de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 (redigerat) Det skulle vara skitkul att komma... typ som en "clinic" ju... coolt Jag ska kolla kalendern.... 30mil... men vad gör man inte för lite "metall". Vi får se...Ha det! ...Moberg Jäklar.. kommer hem den 12'e från sem. Redigerat 17 mars 2006 av Moberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Tja, om du har ett gig i Skåneland så kommer jag så klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 18 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 18 mars 2006 Coolt! Jag ska försöka komma ner! /R Nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Jag skall dra med en kollega som snöat in på King Crimson. Jg tycker att KC låter skit, men din progrock är mycket bra. Han gillade dina låtar i alla fall. C U //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
job Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 (redigerat) Skivan 'e ju bara Rocka fett bra, och har Jag vägarna förbi så 'e det ju bara ett måste å se dig "live" .. Gillar ditt lir, Du 'e ju hur "Cool som helt" Fatta tycke vid - stilen Turkisk-HeavyMetal stuket direkt. Ps:"Jonas Hellborg" duktig basist - värt å lyssna på! kanske fråga om han 'e intresserad att få kompa! mvh:job 🙁 Redigerat 19 mars 2006 av job Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 9 april 2006 Trådstartare Dela Postat 9 april 2006 (redigerat) Ytterligare en anledning att komma är om ni vill höra Majken´s nya synt "Chimera" i en för tillfället nyskriven komposition. 🥰 Redigerat 9 april 2006 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 10 april 2006 Dela Postat 10 april 2006 Ytterligare en anledning att komma är om ni vill höra Majken´s nya synt "Chimera" i en för tillfället nyskriven komposition. 😏 Ohhh.. nu måste ju åtminstone jag komma 🙂 Eller nej, är inte det på torsdag? Har en kompis som ska bo hos mig under påsken och som jag lovat att möta på centralen, arrrgh.. Jag ska se om jag kan tvinga med honom kanske. Om inte så räknar jag med illegala ljudupptagningar postade på forumet i efterhand 😄 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 10 april 2006 Trådstartare Dela Postat 10 april 2006 Hade ju varit skitkul om ni kom. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 10 april 2006 Dela Postat 10 april 2006 Hade mer än gärna kommit om det inte hade vart så jädrans långt borta. =S Men en vacker dag så gigar vi ihop! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 april 2006 Dela Postat 10 april 2006 Spelar samma dag på Kafé Deluxe i Växjö, så jag får nog tyvärr avstå jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.