Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Carola - Evighet

Alla har säkerligen hört låten redan men lyssna noga på vad som

sägs under presentationen.

"Jag är som bäst under präst"

😄

Så, nu kan ni fortsätta med det ni gjorde innan.

Ja just det ja, sov gött !

Annons
musik (oregistrerad)
Postat

Det finns två alternativ:

1) Antingen menar hon just det, d.v.s. under vägledning av en Guds företrädare.

2) Eller så är det just Pekkas fantasi som lyser igenom. Han är ju som han är...

😏

:musik

Postat

Tiden står silla när vi rör vid varandra... hmm... har man hört det för ut??

Och refrängen låter välldigt mycket som "kom hem" med barbados...

Postat (redigerat)

Fast nu sa han ju faktiskt; "jag är som bäst under press"...Men det kanske ni hörde 😆

Redigerat av Pluffo
Postat

Pluffo, du är verkligen observant,, hur kan man höra så fel som vi andra, det är ju du som har rätt... Det måste vara så, men när jag lyssnar, helt ärligt! så säger Pecka "Präst". Inte ens med lite fantasi kan jag få det till press. Givetvis menar han det, men det är inte det han säger.

😆

Postat
Givetvis menar han det, men det är inte det han säger.

Freudiansk felsägning?

Fast han säger faktiskt press väldigt tydligt. Inget snack. Han både säger och menar det. Jag är ledsen! :rolleyes:

Postat
Pluffo, du är verkligen observant,, hur kan man höra så fel som vi andra, det är ju du som har rätt... Det måste vara så, men när jag lyssnar, helt ärligt! så säger Pecka "Präst". Inte ens med lite fantasi kan jag få det till press. Givetvis menar han det, men det är inte det han säger.

😆

Ja.. Pluffo har alltid rätt. :rolleyes:

Postat
Pluffo, du är verkligen observant,, hur kan man höra så fel som vi andra, det är ju du som har rätt...  Det måste vara så, men när jag lyssnar, helt ärligt! så säger Pecka "Präst". Inte ens med lite fantasi kan jag få det till press. Givetvis menar han det, men det är inte det han säger.

🙂

Ja.. Pluffo har alltid rätt. 🙂

Ja, i detta fallet har han faktiskt det.

Han säger press.

Postat

Han säger press.

Musiken i bakgrunden (hihaten) skapar känslan av ett T som inte kommer från Pekka.

Postat (redigerat)
😕 Redigerat av tyus
Postat

Så, då var det avklarat!

😕 Shysst

Men hur vet vi att du bara dragit ner tempot? du kanske tog bort t:et i slutet??

hihi.. nejda..

Press helt klart 😄

Postat (redigerat)
Men hur vet vi att du bara dragit ner tempot? du kanske tog bort t:et i slutet??

Jag anar en konspiration.

KillwithSkill, är du Carolas press(t)chef? 😏

Redigerat av Pluffo
musik (oregistrerad)
Postat

Gör er bedömning i tråden "Kvällens Melodifestival" under Övriga ämnen....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.