Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Carola - Evighet

Alla har sÀkerligen hört lÄten redan men lyssna noga pÄ vad som

sÀgs under presentationen.

"Jag Àr som bÀst under prÀst"

😄

SÄ, nu kan ni fortsÀtta med det ni gjorde innan.

Ja just det ja, sov gött !

Annons
musik (oregistrerad)
Postat

Det finns tvÄ alternativ:

1) Antingen menar hon just det, d.v.s. under vÀgledning av en Guds företrÀdare.

2) Eller sÄ Àr det just Pekkas fantasi som lyser igenom. Han Àr ju som han Àr...

😏

:musik

Postat

Tiden stÄr silla nÀr vi rör vid varandra... hmm... har man hört det för ut??

Och refrÀngen lÄter vÀlldigt mycket som "kom hem" med barbados...

Postat (redigerat)

Fast nu sa han ju faktiskt; "jag Ă€r som bĂ€st under press"...Men det kanske ni hörde 😆

Redigerat av Pluffo
Postat

Pluffo, du Àr verkligen observant,, hur kan man höra sÄ fel som vi andra, det Àr ju du som har rÀtt... Det mÄste vara sÄ, men nÀr jag lyssnar, helt Àrligt! sÄ sÀger Pecka "PrÀst". Inte ens med lite fantasi kan jag fÄ det till press. Givetvis menar han det, men det Àr inte det han sÀger.

😆

Postat
Givetvis menar han det, men det Àr inte det han sÀger.

Freudiansk felsÀgning?

Fast han sÀger faktiskt press vÀldigt tydligt. Inget snack. Han bÄde sÀger och menar det. Jag Àr ledsen! :rolleyes:

Postat
Pluffo, du Àr verkligen observant,, hur kan man höra sÄ fel som vi andra, det Àr ju du som har rÀtt... Det mÄste vara sÄ, men nÀr jag lyssnar, helt Àrligt! sÄ sÀger Pecka "PrÀst". Inte ens med lite fantasi kan jag fÄ det till press. Givetvis menar han det, men det Àr inte det han sÀger.

😆

Ja.. Pluffo har alltid rÀtt. :rolleyes:

Postat
Pluffo, du Àr verkligen observant,, hur kan man höra sÄ fel som vi andra, det Àr ju du som har rÀtt...  Det mÄste vara sÄ, men nÀr jag lyssnar, helt Àrligt! sÄ sÀger Pecka "PrÀst". Inte ens med lite fantasi kan jag fÄ det till press. Givetvis menar han det, men det Àr inte det han sÀger.

🙂

Ja.. Pluffo har alltid rĂ€tt. 🙂

Ja, i detta fallet har han faktiskt det.

Han sÀger press.

Postat

Han sÀger press.

Musiken i bakgrunden (hihaten) skapar kÀnslan av ett T som inte kommer frÄn Pekka.

Postat (redigerat)
😕 Redigerat av tyus
Postat

SÄ, dÄ var det avklarat!

😕 Shysst

Men hur vet vi att du bara dragit ner tempot? du kanske tog bort t:et i slutet??

hihi.. nejda..

Press helt klart 😄

Postat (redigerat)
Men hur vet vi att du bara dragit ner tempot? du kanske tog bort t:et i slutet??

Jag anar en konspiration.

KillwithSkill, Ă€r du Carolas press(t)chef? 😏

Redigerat av Pluffo
musik (oregistrerad)
Postat

Gör er bedömning i trĂ„den "KvĂ€llens Melodifestival" under Övriga Ă€mnen....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.