Evildoer (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Hej đ Sitter hemma och gör musik pĂ„ min dator, mest elektronisk musik dĂ„ det Ă€r vad jag i huvudsak kan och Ă€ven lyssnar pĂ„. Jag Ă€r amatör, jag har pysslat med midi och hĂ„rddiskinspelningar ett par Ă„r(via midiklaviatur), men har mycket att lĂ€ra. Följer studios mixningsserie med passion och har precis inskaffat boken ljudinspelning i ett nötskal som verkar vara en vĂ€ldigt bra referensbok. NĂ„vĂ€l, jag söker mĂ€nniskor som befinner sig pĂ„ en liknande nivĂ„ som vill göra musik tillsammans, diskutera musik och Ă€ven skicka lĂ„tar fram och tillbaka för mixning đ Jag sjĂ€lv lyssnar mest pĂ„ synthmusik, svartrock och neofolk, men Ă€ven vanlig pop/rock och worldmusic sticker in sitt tryne i min winamp i bland đ Det jag gör just nu reflekterar nog det jag lyssnar pĂ„, det blir juh oftast sĂ„. Ăr dock öppen för det mesta. NĂ„vĂ€l, om det Ă€r nĂ„gon öht som orkade lĂ€sa igenom det ovan och fortfarande vill ta kontakt sĂ„ Ă€r ni vĂ€lkommna đ Ett plus Ă€r om du bor i Gbg-omrĂ„det, men det Ă€r inte alls ett mĂ„ste. Skicka ett pm! // Jonas
ThomasJ Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 lÄter spÀnnande.. Har du nÄgon VST Host ? om du har det kan du hÀnga pÄ mig o djhex nÀr vi leker med Vstunnel
Evildoer (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) VST HOST? Nu har jag installerat vstunnel, dĂ„ ska jag bara lĂ€ra mig anvĂ€nda det, men det verkar inte alltför svĂ„rt.. NĂ€r ska ni "jamma" nĂ€sta gĂ„ng dĂ„? đ Redigerat 16 mars 2006 av Evildoer
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.