Jump to content
Annons

musikkompisar

Recommended Posts

Evildoer (oregistrerad)
Postat

Hej 😆

Sitter hemma och gör musik pĂ„ min dator, mest elektronisk musik dĂ„ det Ă€r vad jag i huvudsak kan och Ă€ven lyssnar pĂ„. Jag Ă€r amatör, jag har pysslat med midi och hĂ„rddiskinspelningar ett par Ă„r(via midiklaviatur), men har mycket att lĂ€ra. Följer studios mixningsserie med passion och har precis inskaffat boken ljudinspelning i ett nötskal som verkar vara en vĂ€ldigt bra referensbok. NĂ„vĂ€l, jag söker mĂ€nniskor som befinner sig pĂ„ en liknande nivĂ„ som vill göra musik tillsammans, diskutera musik och Ă€ven skicka lĂ„tar fram och tillbaka för mixning 😆 Jag sjĂ€lv lyssnar mest pĂ„ synthmusik, svartrock och neofolk, men Ă€ven vanlig pop/rock och worldmusic sticker in sitt tryne i min winamp i bland 😆 Det jag gör just nu reflekterar nog det jag lyssnar pĂ„, det blir juh oftast sĂ„. Är dock öppen för det mesta.

NĂ„vĂ€l, om det Ă€r nĂ„gon öht som orkade lĂ€sa igenom det ovan och fortfarande vill ta kontakt sĂ„ Ă€r ni vĂ€lkommna 😆 Ett plus Ă€r om du bor i Gbg-omrĂ„det, men det Ă€r inte alls ett mĂ„ste.

Skicka ett pm!

// Jonas

Annons
Postat

lÄter spÀnnande.. Har du nÄgon VST Host ? om du har det kan du hÀnga pÄ mig o djhex nÀr vi leker med Vstunnel

Evildoer (oregistrerad)
Postat (redigerat)

VST HOST?

Nu har jag installerat vstunnel, dĂ„ ska jag bara lĂ€ra mig anvĂ€nda det, men det verkar inte alltför svĂ„rt.. NĂ€r ska ni "jamma" nĂ€sta gĂ„ng dĂ„? 😆

Redigerat av Evildoer

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.