Visitor (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Dela Postat 14 mars 2006 # LÅTNAMN: A Farewell To Seagulls # ARTIST/GRUPP: Martin Johansson # GENRE: Instrumental # LÅTLÄNGD: ~2 min # KOMPOSITÖR: Martin Johansson # PRODUCENT: Martin Johansson # EV. MEDVERKANDE: Martin Johansson # INSPELNINGSÅR: 2004 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 2 mb # STATUS: Färdig demo Ett av mina få färdiga låtar, en av de första jag spelade in med programerade trummor. En kort liten sak med lite stämmning, 3 gitarrer, en bas och lite strings o jox. Var konstruktivt kritiska tack! A_farewell_to_seagulls.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Dela Postat 14 mars 2006 Det börjar bra, stort och fint och stämningsfullt med ett ganska bra ljud överlag tycker jag men trummorna släpar lite man får ett intryck av att det blir lite otajt. Gitarrljudet blir lite så där humla dist det fräser lite för mycket, skulle vilja rekomendera ett mera kompakt ljud på kompgitarren i varje fall. Definitivt en bra idé att jobba vidare på, enligt mig i alla fall. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 14 mars 2006 Dela Postat 14 mars 2006 Här behöver det hända lite mer för att det ska bli intressant. Kanske ett parti där lite oväntade ackord används o sologitarren spelar ett nytt tema. Ljudet: Tycker basen är för basig, skär i de lägsta frekvenserna. Lite renare ljud på kompgitarrerna hade jag också uppskattat. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Visitor (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Dela Postat 14 mars 2006 Okej tack för tipsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Q Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 det låter lite otajt!! schysst metallica vibe i början... (nothing else matters) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.