JavZ (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Javz songs Lite låtar uppe, om ni diggar hiphop så ta er en titt! /JAVZ 😄
MrBluesman Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Jag klickade på länken och fick upp typ 8 popups, men inte en enda låt. Lägg upp direktlänkar (eller lägg upp låten på servern) istället så kommer jag (och folk) gladeligen lyssna.
ThomasJ Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 inga problem att lyssna. Låter väl okey, även om jag int elyssnar på sådan musik. En sak: Sången förvinner lite i musiken på sina ställen det låter skumt. Men övrigt så är det helt okey
jojo278 Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 ballin: nice westcoast beat! känns lite som snoop i hans bättre dagar. tycker också att rappen försvinner lite, kan väll höjas lite... men annars bra rap!!! call u: tycker att beatet låter lite långtråkig efter en tid. annar är rappen bra, och jag diggar hooken!!! bra arbete! fortsätt!!! yo
tbruce Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Fett! Profsigt. Snyggt. Bra. Men jag har svårt att tro att detta funkar så bra utanför Sverige? Höj rappen en del som sagt, annars har jag inte mycket att säga om detta. 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.