Hellpig Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Skall tilläggas: Finns definitivt demos från DfH på demo sidan (två låtar) men kolla även in forumet, som sagt!
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 20 augusti 2006 Postat 20 augusti 2006 Det finns 1 Latin och ett fill (Mambo) i Groove Monkees Jazz freebe för EZ. Kolla deras hemsida finns lite annat gratis att ladda ner där oxå, låter fint faktiskt. Har laddat hem den där gratis Jazz zippen håller på och meckar med HMC:s nya melodifestival låt. Göran
bodyslam Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vad använder ni för datorer när ni kör ezdrummer? Själv har jag en AMD Athlon 1,46ghz med ruskigt lite minne (256mb närmare bestämt, brorsan snodde tillbaka sina minnen när han köpte ny dator ) Såg på ezdrummer-sidan att minumum är 1,8 gig och 512 mb. Tror ni det kommer fungera med 768mb RAM och 1,46 ghz eller är det ändå för lite processorkraft? Det borde väl ändå vara minnet som spelar störst roll? Kanske man ska satsa på att köpa 1024 mb istället? Hade ändå tänkt att köpa till lite mer minne, så jag var mest nyfiken på ifall det är någon som har en liknande dator och kör ezdrummer eller om alla här kör på värsta monsterdatorerna? Vet inte om det är nån som hänger med i vad det är jag har skrivit här, ser lite osammanhängande ut 😕
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Vet i hundan hur det funkar med en 1,4 har mitt på två pentium en 3 och en 2,6 eller kanske är det ,4 minns inte, 1 gig i minnet på båda. Men det är vanliga standard har byggt dom själv inga direkta finesser. Göran
Blodis Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Vad använder ni för datorer när ni kör ezdrummer? Själv har jag en AMD Athlon 1,46ghz med ruskigt lite minne (256mb närmare bestämt, brorsan snodde tillbaka sina minnen när han köpte ny dator 😛 ) Såg på ezdrummer-sidan att minumum är 1,8 gig och 512 mb. Tror ni det kommer fungera med 768mb RAM och 1,46 ghz eller är det ändå för lite processorkraft? Det borde väl ändå vara minnet som spelar störst roll? Kanske man ska satsa på att köpa 1024 mb istället?Hade ändå tänkt att köpa till lite mer minne, så jag var mest nyfiken på ifall det är någon som har en liknande dator och kör ezdrummer eller om alla här kör på värsta monsterdatorerna? Vet inte om det är nån som hänger med i vad det är jag har skrivit här, ser lite osammanhängande ut 😛 Jag kör mitt Ezdrummer på en Pentium 4 1.7Ghz och 512 ddr-ram som bara jobbar i 266mhz och det funkar ju men e på gränsen tycker jag.Ramminnet bör ju ligga på MINST 512 i detta fall tycker jag.satsa du på att köpa minst ett 1024minne.Det blir lite roligare att jobba då
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ja så är det nog i alla fall om man ska mecka lite med separata kanaler och sånt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.