Dead_Silent Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 Har sedan tidigare ett Egosys Wamirack 24 ljudkort, som funkat utmärkt enligt mina behov. I manualen står det att man kan koppla ihop upp till 4 st Wamirack 24 och på så vis öka antalet in- och utgångar. Så jag gjorde slag i saken och hittade mig ett till beggat Wamirack 24. Men efter att ha skruvat in PCI-kortet och kopplat in allt som det skall hände det inte mycket. Så jag undrar om någon har erfarenhet av att köra just 2 Wamirack 24 samtidigt och hur man ska få igång båda. OBS: Jag har kopplat kabeln mellan 'sync out' och 'sync in' uttagen rätt på PCI-korten. Vore tacksam för hjälp!
R.Norton Postat 28 maj 2004 Postat 28 maj 2004 Hej ! Jag har för mej att man måste välja wami to wami (eller något liknande) i Ljudkortets kontrollpanel
Dead_Silent Postat 13 juni 2004 Trådstartare Postat 13 juni 2004 Jodå, det är jag fullt medveten om. Problemet är att datorn inte ens verkar 'känna av' Wamirack nr 2. Det jag funderar över är om jag måste installera drivrutinerna en gång till för att få båda Wamiracken att fungera, t ex. Det som hände för mig när jag stoppade in det andra Wamiracket var att datorn slog ifrån det första också, så att ljudet helt plötsligt låter från datorns inbyggda högtalare. Jag blir inte klok på eländet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.