Overkill Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Tänkte tipsa om lite bra skivor som endast kostar 10 kronor styck på Ginza. Hittills har jag köpt fem stycken, som faktiskt är fem utav de bästa skivorna jag har. Gilby Clarke - Rubber Gilby Clarke - Hangover Gilby Clarke - Swag Gilby Clarke - 99 live Ted Nugent - Craveman Nu ser jag att det bara finns tre skivor på ginza med gilby...Det finns säkert fler 10 kronors skivor än dessa men detta är de jag har köpt och de faktiskt riktigt bra, allihopa. Har du köpt någon så tipsa gärna o mdet, alltid kul att veta. För oss som kper skivor är det alltid skönt med billiga skivor!
illvaesen Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Köpte en platta med David Hasselhoff för 10 spänn förra julen.. den var underhållande =)
johahl Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 (redigerat) Köpte lite skivor för 200 kr nu 😆 Becker & Fagen - Android warehouse 2-CD 10 kr Bloomfield Mike - Knocking myself out/live 10 kr CD Samlingar - Conception/An Interpretation Of Stevie Wonder 10 kr CD Samlingar - Cool Bossa Nova 10 kr CD samlingar - Romantic Guitar 2-CD 10 kr Coryell Larry - Master of the jazz guitar 2-CD 29 kr Modern Jazz Quartet - Forever 29 kr Neville Ivan - Scrape 2004 29 kr Nugent Ted - Craveman 2002 10 kr Piano Jazz Trio - Stormy weather 10 kr Spotrunnaz - X-marks the spot 2000 10 kr Kan inte bli helt missnöjd 😆 Jag rekomenderar dock Becker och Fagen skivan. Steely dan kan aldrig vara fel, speciellt inte för 10 kr. Redigerat 14 mars 2006 av johahl
Overkill Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 Köpte lite skivor för 200 kr nu 😛 Becker & Fagen - Android warehouse 2-CD 10 kr Bloomfield Mike - Knocking myself out/live 10 kr CD Samlingar - Conception/An Interpretation Of Stevie Wonder 10 kr CD Samlingar - Cool Bossa Nova 10 kr CD samlingar - Romantic Guitar 2-CD 10 kr Coryell Larry - Master of the jazz guitar 2-CD 29 kr Modern Jazz Quartet - Forever 29 kr Neville Ivan - Scrape 2004 29 kr Nugent Ted - Craveman 2002 10 kr Piano Jazz Trio - Stormy weather 10 kr Spotrunnaz - X-marks the spot 2000 10 kr Kan inte bli helt missnöjd 😆 Jag rekomenderar dock Becker och Fagen skivan. Steely dan kan aldrig vara fel, speciellt inte för 10 kr. Vad tycker du om Ted Nugent's skiva? SJälv tyckte jag den var riktigt bra! Och ja, Gilby var GN'R gitarristen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.