Jump to content
Annons

1 röst

1. 1. Pelea Pública

• 5 - aa!
      0
    • 4
      0
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1 - ne!
      0

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN: (okänt i dagsläget)

* ARTIST/GRUPP: pelea pública

* GENRE: HC/Punk

* LÅTLÄNGD: 1:56

* KOMPOSITÖR: pelea pública

* PRODUCENT: pelea pública/markus johnsson

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 2.65mb

* STATUS: Färdig demo

* LÅTLÄNK:

Dags för en ny dänga, denna gång inte jag som medverkar någonstans, utan har bara agerat ljudtekniker osv. Alltså är det i huvudsak ljudet mixning och allt sånt tjofräs som jag vill kommenterat. Men det är ju även fritt fram att säga några ord om låten som jag kan framföra till grabbarna.

Självklart lägger jag upp låten med bandets tillåtelse =).

Annons
Postat

Hmm, det låter lite burkigt tycker jag. Försöker lista ut vad det är som gör det. Kanske beror mest på basen och trummorna???

Postat

jag får väldigt mycket replokalkänsla av det här ljudet. som sagt väldigt burkigt ljud.

skulle kunna hårdklippa gitarrerna i break:ena, massa missljud där. det får bandet att låta väldigt otajt, irriterande. nog för att det är coolt när det är skitigt, men dom missljuden får det bara låta dåligt. kanske lite mer kompressor på trummorna, iaf virveln. tjoohoo

orkar inte säga nå mer....jo en sak bara. måste få bort burkljudet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.