ThomasJ Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: dahouse (5 randeringen) * ARTIST/GRUPP:Thomasj(Lådan) * GENRE: elektronica * KOMPOSITÖR:Thomasj(Lådan) * PRODUCENT:Thomasj(Lådan) * INSPELNINGSÅR:2006 * FORMAT: mp3 * STATUS: skiss/demo Nu börjar det bli skojjit för man märker resultat efter all övning, äntligen börjar det låta lite som jag vill att det ska göa. Detta spår har jag pillat med under dagen här så jag börjar få öronkramp. Kanske skall ena synthen bort ? Skall jag fläska på med mer efekter/kompressor? prjdahouse5rand.mp3 Redigerat 13 mars 2006 av Lådan
Pazo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Introt får en att tro att det kommer en fin mörk å hård techno snart. men ack så fel! Istället kommer de sköna slingorna in! Mysigt mysigt! 😄 Dock är det händelselöst ett bra tag. gillar hur du fadar in små grejer så att man knappt märker dem. Men fortfarande. det händer ju i pricnip ingenting. Variationerna måste komma mer distinkt. och det räcker inte bara med att variera bakgrunden. nånting i förgrunden måste ändras. Där kom lite ändringar nu. Borde kommit mycket tidiager. Jobbavidare! Kan bli riktigt grymmt! 😄
ThomasJ Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 danke:) är ju fortfarande lärling inom musik så alla tips är bra.. Skall mixa om det hela. Lägga "refrängen" lite tidigare
Kill All Autotuner Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Jaha, det här kräver volym för att komma till sin rätt märker man direkt. v-ä-l-d-i-g-t s-o-f-t . En låt jag skulle kunna tänka mig att lyssna nån sömlös natt.
gufv (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 (redigerat) låten växlar för långsamt och känns allt för monoton med sitt genomgående beat, som nämnt ovan! men beatet är dock ganska skönt och stämningen är bra! får små deephousevibbar från detroitdjungeln! och det är positivt 😄 .. men som sagt, gärna mer utveckling och variation! Redigerat 14 mars 2006 av gufv
starboy (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Good work Lådan! Det låter schysst, bra beat också. Men det händer för lite för att det skall bli riktigt intressant. Jobba på /cheers
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.