Snow Brigade Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 (redigerat) Är det nån som känner till nån domän som är gratis och som INTE innehåller reklam av nåt slag? Jag har letat utav bara fasen, men inte hittat nåt. Jag har för närvarande .tk som domän (se här). Den är ju gratis men innehåller reklam. Det är ju inte orimligt på nåt sätt att det involverar reklam när domänen är gratis. Men finns det nån gratis utan reklam? Ge helst inga tips om att jag kan köpa .se för en liten summa etc. Jag känner till det redan. 😏 EDIT: stavfel Redigerat 13 mars 2006 av Snow Brigade
ThomasJ Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 (redigerat) Np! men måste ändå fråga varför du inte köper en domän. Jag menar kostar inte mångga kronor om året, jag betalar 300:-/år för min domän + 100 mb webhottel med mySQL o allt. Redigerat 13 mars 2006 av Lådan
Snow Brigade Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 (redigerat) Jag tog en webb.se. Lite snyggare utan reklamloggor. Anledningen till att jag inte köper en är att jag är för snål. Grejen är väl det att det inte är så många som går in på min sida mer än jag själv. Om det av nån anledning skulle bli mer populärt att gå in på min sida eller mer relevant att ha en bra hemsida (om jag har fler spelningar etc) så kan jag nog tänka mig att köpa en. Men som det är nu så är det lite dött på musikfronten. Och jag tror inte det skulle bli nåt automatiskt lyft om jag köper en .se heller. 😄 EDIT: jag har alltså serverplats via internetleverantören redan Redigerat 13 mars 2006 av Snow Brigade
ThomasJ Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 förstår va du menar, men i mitt huvud är det bättre att köpa en domän för en hundring eller två så är du safe hela vägen så att säga.. Bara att peka domänen till ditt konto på din isp. men du gör ju som du vill givetvis
ThomasJ Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 försten.. va e adressen till sidan? blir ju sugen på o kika:D
Snow Brigade Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 (redigerat) Adressen är http://www.spinningfeather.webb.se men det är inte så mycket att ladda ner där just nu. Bara en låt som funkar tror jag. Kommer upp mer snart dock. Det är nåt vajsing med servern för tillfället. EDIT: har dessutom några låtar i demoforumet, och en i den akustiska festivalen (kan dock inte säga vilken tyvärr, det är ju pågående omröstning 😕 ) Redigerat 13 mars 2006 av Snow Brigade
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.