Micke H Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Det var länge sedan jag besökte den utmärkta skivaffären på Gamla Brogatan, men när jag väl tog mig dit var den borta! 😄 Någon som vet om dom har flyttat eller stängt ner helt? 😉
tomazopantera Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Indiana records försvann väl i början på åttiotalet... är det den du syftar på??? 🙂
Micke H Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 Vet tyvärr inte vad dom heter. Men dom var asgrymma, dom hade bland annat mycket hårdrock, en del dvd:s och vinyler, om jag inte minns helt fel. Och nej, åttiotalet är kanske att ta i. 😕 Var väl snarare något halvår sedan jag var där senast. 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Pitch säljer ingen hårdrock alls Men dom har flyttat ja, till yngligagatan... (synd, för övrigt) Tänker du på den där butiken som är/var astrång? Väldigt smala gångar mellan alla backar..
nurfen Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Jaha, hårdrock. Då vet jag vilken du menar, kommer bara inte ihåg vad den heter..
henning Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 ett namn kan vara bra... Ja, dessutom så kan stad vara bra att skriva ut också... 😕 /H.
nurfen Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Ja, dessutom så kan stad vara bra att skriva ut också... 😕 ..fast det står ju under hans användarnamn 😄
Micke H Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 Tack för alla svar! Hade jag vetat vad den hette, hade jag skrivit det! Den hade i alla fall något engelskt namn, och ligger i Stockholm! 😎
Linus Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Record & CD Exchange stämmer in på din beskrivning: Gamla brogatan Engelskt namn Nedlagd
Micke H Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 Neeeeeej...är den nedlagd? 😄 Nån som vet varför? Den som var så bra? *suck*
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.