Jump to content
Annons

Lång väntetid -

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Bestälde en expantion till mitt ljudkort och det fanns på lager fick jag veta. Så jag väntade de där två till tre dagarna som det skulle ta att skicka kortet till butiken jag bästälde det på.

Gick dit för att hämnta det och fick veta att det inte hadde kommit för att det var slut på lagret i Sverge. 🙁 Jaha... men de sa juh... SUCK ja då fick jag vänta de där en till två veckorna det skulle ta att få hem det. Det gorde jag och gick till butiken när jag tyckte att det borde ha varit där (gav dem desutom en viss marginal på tiden med) för att få veta att de inte kunde skicka det för att det var slut i deras lager och måste beställas, så jag fick vänta två till tre veckor på det !!! 🙂😄

Tror ni att det är någon idé att maila prudukt tillvärkaren om den dåliga servisen i från den aktuella generalagenten i hopp om någon typ av kompensation för dröjsmålet?

🙂 (kan någon gissa vilken generalagent detta är) 😮

Annons
Postat

nä. det måste va "sweden midi music"

Väntade på grejer i tre mån en gång.... sen efter många om och men, när gejerna kom fattades det en viktig del, så jag kunde inte änvända gjerjena ändå.. Dom hade inga fler på lager och visste inte när de skulle få hem dom...

Blev förbannad å beställde från thomann istället och fick prylen på mindre än en vecka.... 😆

Postat

Fyfan, det där är det sämsta beteende av alla. Att lova att prylen finns hemma är ju bara för att de vet att du skulle strunta i att beställa den om du fick vänta i 3 månader.

Jag skulle skälla ut dem och kräva ett svar. Och sedan skulle jag vara en riktig varböld i rumpan på dem. Grr!

Postat

Är det inte lite svårt att som musikaffär låta bli att ta hem prylar från Luthman? Dom är trots allt generalagent för både Gibson och M-Audio...

Postat
Är det inte lite svårt att som musikaffär låta bli att ta hem prylar från Luthman? Dom är trots allt generalagent för både Gibson och M-Audio...

Men om alla musiker i Sverige gick med på en bojkott så skulle de inte ha något annat val än att skärpa sig... 😕

Postat

Men är det verkligen nånting som Luthman har något med att göra? En vild gissning är att det är något av E-MU korten, eller? Och just nu har de ju kampanj på de korten vilket gör det ganska naturligt att vissa modeller kan ta slut. Dessutom var det väl musikaffären som lovat att de skulle finnas i lager, inte Luthman. Eller har jag fel?

/Majken

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.