moogiethefrog Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Ja, bakom det smått fåniga användarnamnet (jag försöker hålla mig till samma användarnamn som min hotmail o.s.v.) döljer sig Victor glimskog från Höllviken utanför Malmö. Jag håller på med all möjlig elektronisk musik och använder Ableton Live samt Cool Edit för musikskapande. Har erfarenheter från Pro Tools i en ljudteknikskurs på 100poäng i gymnasiet. Förebilder: Andreas tilliander Sophie Rimheden Forss Monolake .....Bland annat, kan inte komma på mer nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Hej och välkommen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 mars 2006 Dela Postat 12 mars 2006 Hej och välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PunkMackan (oregistrerad) Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 Tja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 Hejs och välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 Ah! En skånepåg!! 😆 Välkommen hit! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😄 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 Tja! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.