Jump to content
Annons

Går inte att spara...


Nexustwins

Recommended Posts

Tjena.

Har ett litet problem med min senaste låt. Jag startade mitt prodekt på en dator. När sedan låten blev för tung att köra så lade jag över den påp en kraftfullare dator. Problemet är bara att det inte gick att spara just den filen på den datorn, utan programmet hänger sig.

Detta händer endast på den datorn och med den filen/låten. Testade att installera om Fl-studio men utan resultat. Låten funkar på alla andra datorer.

Hjälp mig vad kan det vara? Ska testa alla tips...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Du verkar ha stött på ett av dessa konstiga problem som inte kan uppstå men som gör det ändå. antar att du har testat save as också.

vill du fortsätta jobba med låten får du exportera alla synthar/vsti till waveljud.

Har du köpt det kan du testa att skicka filen till imageline så kan dom hjälpa dig genom att skriva om filen.

Redigerat av Desecrated
Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar ha stött på ett av dessa konstiga problem som inte kan uppstå men som gör det ändå. antar att du har testat save as också.

vill du fortsätta jobba med låten får du exportera alla synthar/vsti till waveljud.

Har du köpt det kan du testa att skicka filen till imageline så kan dom hjälpa dig genom att skriva om filen.

Har dom tid med sånt? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

ingår i deras kundservice. om deras program får något cp fel så får ju dom fixa det. vet att i flstudio 4 så blev det så ibland att låten inte gick att spara och då fick dom utföra sådana där operationer, har dock inte hört om det sen flstudio kom ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...