Jah Bengt (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Vad heter det där hamburgerstället som ligger precis till höger när man kommer upp från tricken?? (hornstull). Alltså det är världens bästa ställe!! Jordens jävla godaste veg-burgare!! Man luktar curry om händerna en vecka efteråt men det är ju lugnt.. Är det nån som vet vad det heter, känner att jag måste veta... nu.
lavrell Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Vad heter det där hamburgerstället som ligger precis till höger när man kommer upp från tricken?? (hornstull). Alltså det är världens bästa ställe!! Jordens jävla godaste veg-burgare!! Man luktar curry om händerna en vecka efteråt men det är ju lugnt.. Är det nån som vet vad det heter, känner att jag måste veta... nu. Hoppas du inte menar Blondie Burger? Jag har förvisso inte smakat deras veggoprylar men deras vanliga hamburgare smakar inge vidare 😄
Jah Bengt (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Hoppas du inte menar Blondie Burger? Oj kan det vara så? Men jag tror det är nått nytt där. Finns Blondie kvar? Jag blir förvirrad...
Jah Bengt (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 (redigerat) ojojoj Redigerat 12 mars 2006 av Jah Bengt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.