Jump to content
Annons

Tjena!


MrBluesman

Recommended Posts

Jaha, man ska tydligen presentera sig också... kan ju vara bra förstås, så slipper folk undra vad det är för ett ägg som tycker till...

Jag är en 25 årig 08-kille som gillar mysiga hemmakvällar och långa skogspromenader...

Skämt åsido.

Jag är (hobby-) trummis i grunden, men har länge fuskat lite på piano och har nyligen börjat pilla lite på guratarren.

Till min frus stora glädje 😱

Har inte suttit i hemstudioträsket så länge, men känner att jag börjar gå ner mig i det.

Till min frus stora glädje 😆

Har mest skitgrejer (Garage Band, noname kondensare och billigaste ART-preampen), men det börjar bli dags för lite investeringar.

Återigen till min frus stora glädje 😕

-Hon blir nog glad när den stora hiten kommer 😉

Är (tvilling-) brorsa med Kahman

Kolla gärna in och tyck till om min låt ("Angel of Mercy") som jag lagt ut i demosektionen (rubrik: "debut...") Kan beskrivas som en något för smörig pop-/soul-/singer songwriter/är-inte-helt-säker-på-vilken-genre-den-ska-placeras-i-låt

http://www.ritstallet.se/test/Angel_of_Mercy.mp3

Tack och hej

(leverpastej)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej och välkommen!

och här är den ju, låten som jag blev rekommenderad att lyssna på av en annan forum medlem... och nu förstår jag varför 😱 . Riktigt skön känsla och låt.

Blir kul att höra mer från dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fin demo 🙂

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😄

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...