ThomasJ Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 har aldrig testat vsttunnel men har demot av det, någon här som är suden på att leka lite med elektroniska toner under kvällen?
Cloudsurfer Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 självklart är jag det 😕 släng iväg ett mess på msn när du kommer tillbaks!
drloop (oregistrerad) Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Får man fråga hur det gick igår kväll? Blev det några slagers? JL
ThomasJ Postat 14 mars 2006 Trådstartare Postat 14 mars 2006 hum.. mr mr var inte inne alls på msn. så det blidde inget, skall göra et nyt försök när det fins tillfälle, du får gärna vara med o lek aom du vill:P
Cloudsurfer Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 hum.. mr mr var inte inne alls på msn. så det blidde inget, skall göra et nyt försök när det fins tillfälle, du får gärna vara med o lek aom du vill:P Heh, nae jag kom på att jag hade hockeyträning, men vi gjorde ju ett tappertförsök innan idag, vi får öva mer:D
ThomasJ Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 jomen visst.. det vart lite rörigt men det var rätt så skoj! Hajar inte hur man gör bara... Man sätter helt enkelt vstunnel som en plugin på ditt masterspår. Sedan "joinar" du en session, sedan är det baar att köra som vanligt fast nu med flera andra som sitter med samma spår. busenkelt och roligt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.