ThomasJ Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Varning! Härmed varnas du för ett lurendrejeri som har inträffat flera gånger: Detta hände mig utanför ICA Maxi, det kan hända dig också! Så här fungerar tricket: Två unga tjejer i 18-års åldern kommer fram till din bil under tiden du packar in varor i kofferten. De börjar putsa din vindruta, samtidigt håller deras bröst på att ramla ur deras mycket små t-shirts. Det är omöjligt att inte titta på och när du därefter erbjuder dem en slant för deras insats så avböjer de. Isället ber de om lift till någonstans i närheten. Du säger självfallet ja och de hoppar in. När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet. Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt och när du kommer, snor den andra din plånbok. Min plånbok blev stulen förra lördagen, i måndags, två gånger i tisdags, i onsdags och idag igen. Du är härmed varnad!
Dark Of Light Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Varning! Härmed varnas du för ett lurendrejeri som har inträffat flera gånger: Detta hände mig utanför ICA Maxi, det kan hända dig också! Så här fungerar tricket: Två unga tjejer i 18-års åldern kommer fram till din bil under tiden du packar in varor i kofferten. De börjar putsa din vindruta, samtidigt håller deras bröst på att ramla ur deras mycket små t-shirts. Det är omöjligt att inte titta på och när du därefter erbjuder dem en slant för deras insats så avböjer de. Isället ber de om lift till någonstans i närheten. Du säger självfallet ja och de hoppar in. När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet. Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt och när du kommer, snor den andra din plånbok. Min plånbok blev stulen förra lördagen, i måndags, två gånger i tisdags, i onsdags och idag igen. Du är härmed varnad! Har hänt mig också.. Vilken tur att jag hade plånboken bland varorna i kassen då! Det visste de ju förstås inte! Ja, djävlar de blev så snopna att den andra tjejen började suga av mig också för att försöka hitta plånboken... 😆🙂 Redigerat 10 mars 2006 av Dark Of Light
MusicGene Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) jag skulle inte se det som att bli rånad, snarare blåst *host* Redigerat 10 mars 2006 av MusicGene
Micke H Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kan man inte se det som betalning...? Då är man varken rånad eller blåst... 🙂
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Kan man inte se det som betalning...? Då är man varken rånad eller blåst... 😏 Bra att jag redan tappat bort min plånbok. Måste bara skaffa bil nu 😛
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Jeps, gammal. Dessutom bör den sluta typ såhär: "Min plånbok blev stulen förra lördagen, i måndags, två gånger i tisdags, i onsdags och troligen imorgon igen..." You get the point.
D Vibe Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tur att jag inte blir speciellt tänd på småflickor i 18-årsåldern då 😎 .. /Daniel
Eternal Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tur att jag inte blir speciellt tänd på småflickor i 18-årsåldern då 😎 .. /Daniel Jasså? Vad är det för något fel på dig? 🙂 Ville du haft 60+ i bilen eller? 🙂
D Vibe Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tur att jag inte blir speciellt tänd på småflickor i 18-årsåldern då 😆 .. /Daniel Jasså? Vad är det för något fel på dig? 😄 Ville du haft 60+ i bilen eller? 🙂 Nä, men kanske 22-30 ? /Daniel
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tur att jag inte blir speciellt tänd på småflickor i 18-årsåldern då 😉 .. /Daniel Jasså? Vad är det för något fel på dig? 🙂 Ville du haft 60+ i bilen eller? 🙂 Jag skulle vilja ha 180+ med bilen.... 😄😆😆😕
Light Head Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 :-) Jag snodde deras plånböcker! Gissa om de blev förvånade....
nurfen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 :-) Jag snodde deras plånböcker! Gissa om de blev förvånade.... Sög du av dej själv då, eller? 😕
Dark Of Light Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 :-) Jag snodde deras plånböcker! Gissa om de blev förvånade.... Sög du av dej själv då, eller? 😄 🙂😄 Vighet ger färdighet..?
Twilight_Zound Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Hehe.... Säger inget jag, så har jag inget sagt 😄
Light Head Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 (redigerat) skärpning era jävla äckel Ja, så det så! Skärp er. (jag försökte vara lite lustig, men det missbrukades raskt , dessutom av någon som uppenbarligen inte kan svenska språket så väl...) "Jag snodde deras plånböcker. Gissa om de blev förvånade" "deras" syftar på de omtalade flickorna som så välvilligt ville putsa rutorna på bilen, och inte på någon annan! Redigerat 12 mars 2006 av Light Head
Cloudsurfer Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Såg den aldeles nyss på Entensity, inte direkt ny men fortfarande mycket rolig 😕
Eternal Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Jeps, gammal. Dessutom bör den sluta typ såhär: "Min plånbok blev stulen förra lördagen, i måndags, två gånger i tisdags, i onsdags och troligen imorgon igen..." You get the point. Har du en Celica? En GT-4 då eller?
Järven Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Grahn Postat: 11 March 2006, 12:14 Jag skulle vilja ha 180+ med bilen.... Livet börjar vid 200+...på hojen! 😉
Pazo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 (redigerat) Grahn Postat: 11 March 2006, 12:14 Jag skulle vilja ha 180+ med bilen.... Livet börjar vid 200+...på hojen! 🙂 Eller sitta som passagerare på en motorcyckel i 100km/h över ett fartgupp... 😱 Redigerat 13 mars 2006 av Pazo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.