Zyan Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 (redigerat) Nytt moderkort asus p5ld2 Ny hd sata 250gig Minne 2x512 ddr2 (533mhz) Processor 3ghz p4 med 775 sockel Videokort (separat bara för att inte ha ett internt som snor ram) 550x Har två gamla ide hårddiskar, är det värt riskdalerna att köpa en liten till sata endast för os och cubase och skrota de övriga? Förslag på partisipationeringar tack. (är det ett ord) Är det något jag inte tänkt på? Redigerat 10 mars 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 bästa är ju om du lägger ditt os under en egen fyskisk enhet,, sedan delar du den andra i två delar: En för programen en för samplingar/ljudfiler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 10 mars 2006 Jo tänkt på det...men hur långsamare är ide jämnfört med sata. Att ha allt på 250gigaren kan ju vara snabbare än att låta operativsystemet gå genom en ide. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 jag vet inte riktigt. men jag upplever min sata snabbare än mina gammla IDE, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 föresten: hur många slottar har du för minnet? är det bara två eller e det fler? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 10 mars 2006 föresten: hur många slottar har du för minnet? är det bara två eller e det fler? Fyra för ddr2...moderkortet klarar max 4gig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.